Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem selger Aeolus 50 3D i norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvem selger Aeolus 50 3D i norge

    ja overskriften sier vell sitt!:--))
    TREX 700N FBL beast X,reactor x,
    TREX 700N FBL beast X ,reactor x
    TREX 600N FBL 3G align.
    jr11x:--))

    http://sokndal-modellfly.com/

  • #2
    Ok, dette er vel ikke et svar på spørsmålet, men hvorfor kjøpe i norge når den kan kjøpes billigg hos hobbyking? Attention Required! | Cloudflare Hvis det er den du tenker på?
    Jon-Brage Hoel Andorsen
    -------------------------------------------------------------------------
    Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

    Alt flyr bare du har nok motor!

    Comment


    • #3
      Er ikke det throttlestore.com da?
      404 Not Found
      Mvh
      Bjørn Tore Espevik

      Team Visa...

      Comment


      • #4
        Ikke nødvendigvis svar på spørsmålet ditt, men det fins mange av disse til salgs brukt har jeg sett. Så du kan jo spare noen kroner på å vurdere ett av de. (Eller avnter etter et om de ikke ligger ute for øyeblikket).

        En kompis hadde en slik i fjor sommer. (Dvs han hadde tre tror jeg).
        Jeg husker den hadde problemer med skjelving på halen og han fikk bukt med dette ved å frese et nytt motorfeste i aluminium. Det opprinnelige var ikke stivt nok og skapte vibrasjoner.

        Det jeg synes var litt artig med dette var at bilder, film og beskrivelser av dette ble sendt produsenten også dukket det opp et tilsvarende nytt montorfeste fra de. Riktignok ikke i alu, men et veldig hardt og spesielt plastmateriale. De senere modellene ble så levert med dette så vidt jeg vet. Og noe å ha i bakhodet om du skal handle en.

        Her er forresten en video jeg tok av denne på den lokale stripa.
        Skikkelig tøff å se på den modellen der...

        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • #5
          Originally posted by Heliman View Post
          Er ikke det throttlestore.com da?
          404 Not Found
          Ja der kom svaret! Throttlestore har et kit til 1390kr. 404 Not Found Men hk sin koster bare 124usd altså 753kroner
          Jon-Brage Hoel Andorsen
          -------------------------------------------------------------------------
          Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

          Alt flyr bare du har nok motor!

          Comment


          • #6
            pluss toll og frakt...
            Mvh
            Bjørn Tore Espevik

            Team Visa...

            Comment


            • #7
              Hvis du vet å klikke rett når du bestiller så slipper du toll hos hk.
              Jon-Brage Hoel Andorsen
              -------------------------------------------------------------------------
              Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

              Alt flyr bare du har nok motor!

              Comment


              • #8
                Originally posted by JayBee View Post
                Hvis du vet å klikke rett når du bestiller så slipper du toll hos hk.
                Eeehh.. Du mener vel: Hvis du vet å klikke rett når du bestiller så kan du prøve å snyte staten for lovpålagte avgifter?
                Kvittering på riktig pris pleier å ligge inni pakken vel.. Får et lite forklaringsproblem da om den blir åpnet.

                Uansett så kommer vel frakten på rundt 300 tror jeg, om en ikke vil ha det med express mail da...
                Mvh
                Bjørn Tore Espevik

                Team Visa...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by arhennie View Post
                  Ikke nødvendigvis svar på spørsmålet ditt, men det fins mange av disse til salgs brukt har jeg sett. Så du kan jo spare noen kroner på å vurdere ett av de. (Eller avnter etter et om de ikke ligger ute for øyeblikket).

                  En kompis hadde en slik i fjor sommer. (Dvs han hadde tre tror jeg).
                  Jeg husker den hadde problemer med skjelving på halen og han fikk bukt med dette ved å frese et nytt motorfeste i aluminium. Det opprinnelige var ikke stivt nok og skapte vibrasjoner.ikke jeg som skal ha det skal kjøpe til en venn som vil starte med heli,har kjøpt et brukt komplett til en meget hyggelig pris,bare lurte på hvor det gikk ann å kjåpe deler

                  Det jeg synes var litt artig med dette var at bilder, film og beskrivelser av dette ble sendt produsenten også dukket det opp et tilsvarende nytt montorfeste fra de. Riktignok ikke i alu, men et veldig hardt og spesielt plastmateriale. De senere modellene ble så levert med dette så vidt jeg vet. Og noe å ha i bakhodet om du skal handle en.

                  Her er forresten en video jeg tok av denne på den lokale stripa.
                  Skikkelig tøff å se på den modellen der...

                  ikke jeg som skal ha det skal kjøpe til en venn som vil starte med heli,har kjøpt et brukt komplett til en meget hyggelig pris,bare lurte på hvor det gikk ann å kjøpe deler
                  TREX 700N FBL beast X,reactor x,
                  TREX 700N FBL beast X ,reactor x
                  TREX 600N FBL 3G align.
                  jr11x:--))

                  http://sokndal-modellfly.com/

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kjella View Post
                    ikke jeg som skal ha det skal kjøpe til en venn som vil starte med heli,har kjøpt et brukt komplett til en meget hyggelig pris,bare lurte på hvor det gikk ann å kjøpe deler
                    Ja men det blir jo noe annet. TS har jo og deler til disse selv om det er sørgelig lite.
                    Men jeg fant en sjappe via google som ser ut til å ha det meste... 404 Not Found

                    Jeg har noen modeller selv som det ikke finnes deler til her i landet, men det er ikke noe stort problem for meg da jeg får deler på få dager fra utlandet uansett.
                    Men om en har bråttom med å reparere etter havari eller uhell så kan man jo holde seg med et lite privat delelager. Problemet er at det kan bli litt kostbart.

                    Men siden det er flere Aeolus'er på bruktmarkedet måtte mitt tips bli å kjøpe en brukt en til som reservekit. (Dvs. om du får tak i en tom en, eller selger unna eventuelt utstyr). Så kan man jo bare supplere med deler fra utlandet etterhvert som deler forbrukes. Evventuelt en ny en. For prisen på den billigste vatrianten er omtrent på høyde med et par rotorblader så det er jo og en løsning å bare kjøpe et nytt kit som reserve.
                    Vet ikke hva slags modell som er utgangspunktet her?
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment

                    Working...
                    X