Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Hva slags helikopter skal du fly denne sesongen? Skal du på noen treff?
Litt usikkert ennå avhengig av når vi kan starte masseproduksjon, men kan vel si det sånn at planen er å starte produksjon i mai måned dette da med 90 sizene. x50se kommer nok før det, sammen med FBL hodet. så får vi se når vi blir ferdig med testing osv av FBL systemet.
- Tom
Thunder Tiger
Curtis Youngblood
Rapicon Fuel
Scorpion Systems
Optipower
MKS Servos
ET Canopy
Får forhåpentligvis den første prototypen nå rundt månedskifte, blir da å teste både elektro og nitro så år vi se hva som faller i smak skal prøve å få lagt ut video av litt flyving så fort de kommer.
Jeg skal kose meg med den nye CY RAVE ENV FBL med Total-G. Og en OS91HZ- VH Tuned Version. Tom-Erik: Takk for Total G'n.....
Venter også på en Raptor G4 og YS-120
Jeg skal fly Compass 6HV med mini vbar og trex 450 pro flybarless 4000 rpm. Har tenkt til å skaffe meg en Compass 7HV når den kommer ut. Det blir selvsagt også NOEN timer på simulator
Martin Larsen
Edge Rotorblades
JR PROPO
Elefun
Scorpion Power System
Kontronik
Gens Ace
Logo 400 VBar Blueline 5.1 - MA Stratus 90 V-Bar Blueline 5.1, samt at jeg har en testmodell av Logo 600SE Carbon Edition på tur, og den skal flys med Mini Vbar Blueline 5.1. Gleder meg til sesongen tar av..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment