Unconfigured Ad

Collapse

Align 3G FBL. Fortsatt dårlig rykte?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trulsen
    • Aug 2006
    • 3411

Align 3G FBL. Fortsatt dårlig rykte?

Jeg har en 500 som etterhvert er svært slarkete i hode. Jeg har derfor bestemt meg for å gå for FBL på denne modellen. Ser man får Align fbl inkl hode for ca 1700 inkl blader enkelte plasser i utlandet. Er det verdt det, eller bør jeg gå for feks beastx heller?
  • Dataha1
    • Nov 2010
    • 340

Originally posted by Trulsen
    Jeg har en 500 som etterhvert er svært slarkete i hode. Jeg har derfor bestemt meg for å gå for FBL på denne modellen. Ser man får Align fbl inkl hode for ca 1700 inkl blader enkelte plasser i utlandet. Er det verdt det, eller bør jeg gå for feks beastx heller?
    Jeg flyr ikke fbl men beastx er jo det de fleste liker best. Men med beastx må man kjøpe hode i tillegg. Hvis du bestemmer deg for beastx hadde det vært fint hvis du gadd å legge ut hvor du fikk tak i en hode
    Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
    XG8
    Snart:

Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 -
    V-bar
    Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40A

Comment

• Trulsen
      • Aug 2006
      • 3411

Originally posted by Dataha1
      Jeg flyr ikke fbl men beastx er jo det de fleste liker best. Men med beastx må man kjøpe hode i tillegg. Hvis du bestemmer deg for beastx hadde det vært fint hvis du gadd å legge ut hvor du fikk tak i en hode

Hode kjøper jeg på hobbyking om jeg går for BeastX. HobbyKing Online R/C Hobby Store : 500 Flybarless rotor head upgrade assembly

Comment

• telecaster
        • Dec 2006
        • 1062

Model Helicopter World februar 2011 gir en 550 med FBLhode mega god kritikk, og i September 2010 utgaven fikk Aligns FBL system også knallgod kritikk. Send meg epostadressa di som PM så kan jeg scanne artiklene til deg om du ønsker.
        Jeg har ikke prøvd det sjøl så jeg kan ikke bidra med egen erfaring.

Comment

• Trulsen
          • Aug 2006
          • 3411

Originally posted by heliro2r
          Model Helicopter World februar 2011 gir en 550 med FBLhode mega god kritikk, og i September 2010 utgaven fikk Aligns FBL system også knallgod kritikk. Send meg epostadressa di som PM så kan jeg scanne artiklene til deg om du ønsker.
          Jeg har ikke prøvd det sjøl så jeg kan ikke bidra med egen erfaring.

Pm sendt

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Comment

• Trulsen
            • Aug 2006
            • 3411

Da er RJX hode bestilt

Comment

• Skartun
              • Aug 2008
              • 231

Da er RJX hode bestilt
              Da ble det BeastX skjønner jeg ?
              Rolan Skartun

Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

http://www.sognmodellfly.com

Comment

• Trulsen
                • Aug 2006
                • 3411

Originally posted by Skartun
                Da ble det BeastX skjønner jeg ?
                Har ikke bestemt meg ennå.. Ser du får det til ca 200 dollar på ebay. Har forøvrig kanskje på hånd en Align 3g enhet til ca 500kr + frakt. Så vurderer å gi det et forsøk først. Men godt mulig jeg bare går for beastx.

Hvor er det billigst og raskest å kjøpe beastx egentlig?

Comment

• Husebø
                  • Oct 2010
                  • 13

Jeg har en Beastx Version 2.0 ny i eske tilsalgs hvis det er interresant..

Comment

• Trulsen
                    • Aug 2006
                    • 3411

Originally posted by Husebø
                    Jeg har en Beastx Version 2.0 ny i eske tilsalgs hvis det er interresant..

Det er det helt klart. PM sendt!

Comment

• Skartun
                      • Aug 2008
                      • 231

Hvor er det billigst og raskest å kjøpe beastx egentlig?
                      Min kom fra freakware Helt greit. De sendte fort, men brukte lang tid i post og tollbehandling. De var forresten de eneste som hadde inne når jeg bestillte. Situasjonen har forandret seg nok litt når statene oppdaget denne saken. Flying-hobby har vel blitt forhandler også. har positive opplevelser derfra. Det er vel en mulighet for at tollbehandlingen går litt fortere derfra.
                      Last edited by Skartun; 14-02-11, 13:14. Reason: lenke
                      Rolan Skartun

Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

Comment

• Trulsen
                        • Aug 2006
                        • 3411

Takker Skartun. Har to baller i luften her nå. Den ene er en Align 3G gyro fra Sverige til 600kr inkl frakt.

Vurderer å gi den et forsøk før jeg eventuelt kjøper beastx. Kanskje jeg kjøper begge og monterer den ene på en 450 pro. Har liggende FBL hode til den også

Comment

• Skartun
                          • Aug 2008
                          • 231

Takker Skartun. Har to baller i luften her nå. Den ene er en Align 3G gyro fra Sverige til 600kr inkl frakt.

Vurderer å gi den et forsøk før jeg eventuelt kjøper beastx. Kanskje jeg kjøper begge og monterer den ene på en 450 pro. Har liggende FBL hode til den også
                          har min på en 450.... flyr som en drøm!
                          Rolan Skartun

Comment

• Trulsen
                            • Aug 2006
                            • 3411

Originally posted by Skartun
                            har min på en 450.... flyr som en drøm!
                            BeastX'en? Høres bra ut.. 450en min flyr som en full kråke sånn den er nå

Comment

• Skartun
                              • Aug 2008
                              • 231

BeastX'en? Høres bra ut.. 450en min flyr som en full kråke sånn den er nå
                              BeastX ja 600'n er det handlet RJX hode til, BeastX kommer senere.
                              Rolan Skartun

Comment

Working...