jaujau, hadde min andre tur med 700n etter ombygging til FBL, av å til så rista helien som F, regner med at med en ekstra plate under gyroen så er den knall, så var jeg da så dom at jeg fløy helien tom for fuel, da var det autorotasjon på gang, den stoppa ca 30m oppi lufta, å jeg dro litt negativ pitch, fløy i fin fart fremover, å ca 2m før bakken så var det lite (les null) oppdrift, landa med buken så hardt at understellet knakk, å ble en bitteliten brist helt ytterst på det ene bladet, de to linkene opp til hodet takka oxo for seg, men jeg bytta understell,limte bladet med superlim, sjekka om bladene eller var fine å bøya litt på dem, jauda dem funker
skal teste i morra,
MEN har hatt stopp på denne modellen før oxo, men da var det med flybar, den gangen føltes det helt supert å autorotere,
spm mitt er: har bladene VELDIG mye å si når jeg skal auto? flyr med align 690mm blader (ikke fbl blader)
: har temperaturen masse å si? var sundt 0grader i dag,
ellers så fløy den supert
gleder meg til å teste igjen

MEN har hatt stopp på denne modellen før oxo, men da var det med flybar, den gangen føltes det helt supert å autorotere,
spm mitt er: har bladene VELDIG mye å si når jeg skal auto? flyr med align 690mm blader (ikke fbl blader)
: har temperaturen masse å si? var sundt 0grader i dag,
ellers så fløy den supert


Comment