Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-REX 600EFL PRO Super Combo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-REX 600EFL PRO Super Combo

    Nå har Align sluppet sin nye 600 med 12S oppsett og det nye 3GX FBL systemet..




    Standard oppsett er


    ●T-REX 600EFL PRO Kits Set X1
    ●Aluminum Tail Boom X1
    ●600 3G Carbon fiber blades X1
    ●600MX Brushless Motor(510KV) X1
    ●DS610 Digital servoX3
    ●DS650 Digital servo X1
    ●3GX Flybarless System X1
    ●Castle ICE HV 80 Brushless ESC X1
    ●6A External BEC w/ 5.1V Two-way Step-down voltage regulator X1


    Prisen er den nette sum av 1088 USD. Ikke avskrekkende for denne komboen med andre ord!

  • #2
    Jeg er litt skeptisk til dette med 2x3300mAh 6S pakker, jeg er nede i 2650mAh pakker til min Trex500. Synes 3300mAh blir vel tungt, og om jeg må kjøpe helt dedikterte pakker til denne vurderer jeg heller å gå for en 550/700 kombo der batteriene kan mikses mellom dem uten problem.

    Comment


    • #3
      Jeg kjører samme 3000 mAh-pakker på min 500 og 600. Det funker bra for meg!
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • #4
        Originally posted by jotto View Post
        Jeg kjører samme 3000 mAh-pakker på min 500 og 600. Det funker bra for meg!
        Samme her Jotto. Bare på 6hv ikke trex 600.

        Comment


        • #5
          Jeg er enig med Hanzo.. 500'en begynner å bli litt tung når pakkene veier drøye 600 gram.. 2600 mAh pakker på rett over 400 gram er perfekt
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment


          • #6
            Er spent på flytiden med rundt 3000mAh pakker. Om du er nede i 4 minutt eller kortere begynner det å bli vel kort for min del. Er spent på å høre hva mannen i gata synes om denne. Flying Hobby har vist alt er par på lager forøvrig.

            Comment


            • #7
              Jeg håper det kan matche eksempelvis Compass Atom 6HV som jeg ser på som en konkurrent. Jeg har timeren min på 7 min på 3000mah pakker på Compass'en.

              Comment


              • #8
                Jeg har timeren på 6 minutter og har god margin (lader typisk ca 2000 mAh per pakke, av 2400 mulige hvis jeg følger 80%-regelen). Motoren er forøvrig en Scorpion 4025-550.
                Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                Anything worth doing is worth overdoing!

                Comment


                • #9
                  Hører mye bra om Compass, men ser det at de fleste som har styrt vekk fra Align for å teste andre grønnere beiter har hatt så som så erfaring. Protos med eggeskalkropp, endel problemer, Outrage med null deletilgang og litt sånt. Med Align vet jeg ihvertfall hva jeg får, og det ser ut som om de også er på vei oppover i verden, 450Pro'en var et stort steg i rett rettning føler jeg, og om 600Pro følger i samme spor kan det bli bra.

                  Hvor handler man helst 6HV?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Hanzo View Post
                    Hvor handler man helst 6HV?
                    Du finner mye bra info i 6HV tråden her på forumet, men helst handler du den hos Mikronor!

                    Comment


                    • #11
                      Flybar versjon. Ser helt rått ut dette


                      Comment


                      • #12
                        Denne er nå tilgjengelig gjennom Elefun, og til en ganske fornuftig pris synes jeg. Løp og kjøp, og fortell oss hva dere synes! Jeg venter på FBL versjonen

                        Comment

                        Working...
                        X