Unconfigured Ad

Collapse

Flott flydag i Nordfjord

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RunarS
    • Jun 2010
    • 226

Flott flydag i Nordfjord

Flott flyvèr på stripa vår på Høylo, Gloppen kommune i dag. Ein kompis tok maiden på ny JR Vibe 50NEX (lanseringstilbud på elefun.no), det var imponerande å sjå kor stabil den var på første tur. Motoren starta forøvrig på under sekundet, forøvrig ein splitter ny OS 55HZ-R, så det var litt artig! Viser i starten av videoen (det var såvidt eg fekk det med meg).
    Elles vart det flydd litt Raptor 50, og T-Rex 500.

Eg fekk endeleg justert BeastX`n min perfekt i dag, og no er doningen (T-Rex 500) perfekt etter min preferanse. Eg satte ned traveladjusten på aileron og elevator ein smule, samt skrudde pot 1 og 2 ein tanke opp på BeastX`n. Masse power og fart, eg flyr sport foreløpig. 500`n flyr "stort" no, dvs den ser meir ut som ein 600 eller 700 i lufta. Går dønn beint, og halen held fantastisk bra. Kan konsentrere meg meir om korleis eg skal fly, enn å korrigere helikopteret i lufta.
    Då eg landa etter siste turen, var batteriet i overkant varmt og hadde blåst seg litt opp. Det var eit Outrage 6S 3000mAh. Trur eg destruerer det, ingen vits å ta sjansen meir. Turnigy Nanotec 3000 mAh derimot imponerer meg meir. Dei var såvidt lunkne. Veldig fornøgd med desse!

(Synd at ingen filmar når EG flyr, får aldri sjå meg sjølv på film...)
    Min beste dag i lufta, utan tvil!

Runar Sandnes
    Medlem i Gloppen modellflyklubb

------
    Constantly fighting gravity

Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7
  • hiTmanhiT
    • Jun 2008
    • 131

Trur jaggu vi må ta en tur oppom stripa deres igjen ved ei anledning!
    Forøverig litt action i Naustdal og for tida! Nydelig flyvær i dag!

Dei driv sin eigen flyplass | firda.no
    Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
    Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)

Comment

Working...