Announcement

Collapse
No announcement yet.

bestille fra rotordisc i danmark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bestille fra rotordisc i danmark

    Hadde ett aldri så lite uhell tidligere i dag å trenger litt deler , gikk forholds vis bra så er ikke så alt for dyre tinga jeg trenger, men saken er den att norwegian ikke har alt det jeg trenger på lager, og vurderer derfor å bestile fra danmark, er jo halve prisen også

    er det greit å bestille fra dem ? eller er det andre det lønner seg å bestile fra , går vel kanskje ann å be dem sende det til strømstad vis det lønner seg, da det uanset blir en harrytur snart..

    hirobo sdx 50

    kan jo ta med hva som røyk for den som er intresert

    main mast
    feathering spindle
    seesaw
    yoke
    stab control arm
    understele
    canopy
    blader (alerede bestilt fra elefun
    clutsj ble også litt brendt , så den byttes også.

    alle disse delene (ikke bladene) kommer på 600kr hos rotordisc, hos norwegian kommer det på over dobbelt så mye , i tilegg har dem ikke 3 av tinga jeg trenger på lager

  • #2
    Er en del år siden jeg handla fra Rotordisken, men det gikk smertefritt det husker jeg, hyggelige folk også
    Christen
    http://jetsofnorway.com/

    Comment


    • #3
      Et tips er å bytte bare belegget på clutchen din om den er brent. Jeg har gjort det selv på en Trex 600 Nitro. Klipper til lengden så den går akkurat rundt klokka og så limer den med epoksy. Denne brukte jeg på min OS 50 motor: HN6006T Clutch Liner - elefun.no - Radiostyrt hobby


      Ikke sikkert det er noe å spare på det for din del, men jeg nevner det uansett

      Comment


      • #4
        Har handlet flere ganger fra dem. Det har alltid vert hurtig levering og helt problemfritt. Anbefales på deler til Hirobo.

        Comment


        • #5
          Har ofte handla med dem, Benthe gir utmerket service, de kan trygt anbefales.



          Comment


          • #6
            Takker for svar og tips folkens , da blir det en bestiling fra danmark

            Comment

            Working...
            X