Unconfigured Ad

Collapse

Imponert av Elefun

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hanzo
    • Nov 2005
    • 845

Imponert av Elefun

Jeg kjøpte meg en Trex600EFL Pro fra Elefun i sommer, og etterhvert ble det kjent at mange hadde problem med Castle regulatorene som ble sluppet i denne tiden. Castle kjørte en recall på disse slik at folk kunne sende de inn og få ny regulator i retur. Jeg ser flere på Helifreak har ventet i mange uker, noen så lenge som 3 måneder på å få regulatoren i retur. Jeg hadde alt et tyvetalls turer på min før Castle innrømte at det var et problem og tilbyde utbytting, og litt redd for at sommeren skulle gå fra meg sto jeg over returen i første omgang. Kontaktet Elefun her i uka og spurte hvor lang tid en retur tar nå. Fikk beskjed om at de hadde 1 regulator på lager de kunne sende når jeg leverte inn min. Så, torsdag sendte jeg min avgårde til Elefun, og nå fikk jeg en mail for noen timer siden om at ny regulator er sendt ut. Virkelig imponert!

Jeg er nok av de som tidvis kjøper endel fra utlandet, men kun om det er mye å tjene på det. Jeg valgte å kjøpte både dette helikopteret og en 550 av Elefun i sommer, og etter å ha fått denne servicen ser jeg jo klart at det er et korrekt valg! Hatten av for Elefun, makan til pålitelig og dyktig leverandør skal man lete lenge etter
  • jotto
    • Jul 2007
    • 3060

Veldig bra! Det er ikke alle butikker som har skjønt at man må satse på service og kunnskap når man ikke kan konkurrere med utlandet på pris. Dette gjelder flere bransjer enn RC!

Elefun har skjønt det! I samme åndedrag vil jeg nevne Rcpro. De har utmerket service de også.

Sent from my mobile phone - I apologize for any spelling errors!
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• jnissen
      • Jan 2011
      • 145

Har bare gode erfaringer med Elefun, og det skal en del til å få meg til å handle utenfor Norge (stort sett bare deler som IKKE er tilgjengelig i Norge/Elefun).

Comment

• Litespeed
        • Jun 2005
        • 1064

Det er bra service av Elefun , håper det er den siste nye godkjente CC Ice 2 regen du for i retur. ... .

Castle Creations | Phoenix Ice2 HV Controllers

de andre CC Ice Hv 2 er ikke verdt noe .
        Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• Hanzo
          • Nov 2005
          • 845

Forventer de kommer med siste versjon ja, ikke mye vits å sende inn en regulator som jeg ihvertfall vet fungerer bare for å få en potensiell brannbombe i retur

Comment

• Litespeed
            • Jun 2005
            • 1064

Nei det er jo ikke det , men forbausende mange forhandlere som ikke skjønner forkjellen mellom hv2 og ice 2
            Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• GrEmLiNgS
              • Jul 2011
              • 41

Både elefun og rcpro er gode eksempler på hvordan ting skal gjøres!

Når det er sagt har jeg vært oppi samme sak, men skulle ( spessielt etter denne tråden kanskje ) virkelig ønske kjøpet var gjort på elefun eller rcpro.

ESC`en var kjøpt hos Globy her lokalt og ble jo da selvsagt også levert hos dem i henhold til garantilover og bestemmelser man har.

For å gjøre en historie kort, etter gjenntatte forsøk og besøk hos globy gjennom to mnd tolmodig som jeg er endte jeg opp med å true med forbrukerrådet før pengene til slutt sto på min konto.

Det kan nevnes at det er ikke første gang jeg opplever lignende med denne forandleren. Jeg har de to siste årene dessverre hatt mye dårlige erfaringer her, og vet jeg ikke er alene dessverre. Synd er det for butikken, produktene osv er kanon, men de ansatte må byttes ut, og spessielt sjefen "sjøl"
              * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

Spektrum DX8

Comment

Working...