Jeg kjøpte meg en Trex600EFL Pro fra Elefun i sommer, og etterhvert ble det kjent at mange hadde problem med Castle regulatorene som ble sluppet i denne tiden. Castle kjørte en recall på disse slik at folk kunne sende de inn og få ny regulator i retur. Jeg ser flere på Helifreak har ventet i mange uker, noen så lenge som 3 måneder på å få regulatoren i retur. Jeg hadde alt et tyvetalls turer på min før Castle innrømte at det var et problem og tilbyde utbytting, og litt redd for at sommeren skulle gå fra meg sto jeg over returen i første omgang. Kontaktet Elefun her i uka og spurte hvor lang tid en retur tar nå. Fikk beskjed om at de hadde 1 regulator på lager de kunne sende når jeg leverte inn min. Så, torsdag sendte jeg min avgårde til Elefun, og nå fikk jeg en mail for noen timer siden om at ny regulator er sendt ut. Virkelig imponert!
Jeg er nok av de som tidvis kjøper endel fra utlandet, men kun om det er mye å tjene på det. Jeg valgte å kjøpte både dette helikopteret og en 550 av Elefun i sommer, og etter å ha fått denne servicen ser jeg jo klart at det er et korrekt valg! Hatten av for Elefun, makan til pålitelig og dyktig leverandør skal man lete lenge etter
Jeg er nok av de som tidvis kjøper endel fra utlandet, men kun om det er mye å tjene på det. Jeg valgte å kjøpte både dette helikopteret og en 550 av Elefun i sommer, og etter å ha fått denne servicen ser jeg jo klart at det er et korrekt valg! Hatten av for Elefun, makan til pålitelig og dyktig leverandør skal man lete lenge etter

Comment