Unconfigured Ad

Collapse

Døde 35a regulatorer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JHilles
    • Sep 2011
    • 70

Døde 35a regulatorer

Nå har jeg lenge gleder meg til å fly min nye trex 450. Regulatoren som fulgte med hadde død BEC. Kjøpte deretter en ny eflite 35a. Denne var også FUBAR. Er det mye problemer og produksjonsfeil på små regulatorer?
  • bilitt
    • Dec 2010
    • 6

Originally posted by JHilles
    Nå har jeg lenge gleder meg til å fly min nye trex 450. Regulatoren som fulgte med hadde død BEC. Kjøpte deretter en ny eflite 35a. Denne var også FUBAR. Er det mye problemer og produksjonsfeil på små regulatorer?
    35A er vel litt snøtt til Trex 450. Har selv fløyet en del (nesten ett år) med KDS-450 3D Mentor. Esc-en ble meget varm, og sa etter kort tid takk for seg, med røyksignaler. Bec-delen fungerte. Kjøpte en ny ESC som heterAELOIAN XP-45A, fra China. Kan programerses med ett eget kort, kjøp Heli versjon og glem kortet. Denne fungerer meget bra og blir ikke nevneverdig varm selv med litt 3d flyging. Du bør nok sjekke sender og mottager rekkevidde når du har skaffet ny ESC. Neste skritt blir å skaffe bedre batteri. Vet ikke hvilken type som fulgte med ditt heli., men bør være minst 25C for ditt heli.
    2200 -3300 mAh 3S 30c er meget bra. Må huske på batteri vekten også.

MVH
    Frode H.

Comment

Working...