Unconfigured Ad

Collapse

Align 700DFC

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Øyvind M
    • Oct 2008
    • 837

Align 700DFC

noen som har sett detta?

¨È©Ý®a¹qºô¸ôÁʪ«

hva skal liksom være så mye bedre?
    dx7

Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty
  • ragge1
    • Sep 2009
    • 1598

compass copy
    New Align Head-Does this look familiar? - HeliFreak
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

HD 500 Cell : brain2

DX9

Comment

• jotto
      • Jul 2007
      • 3060

Originally posted by Øyvind M
      noen som har sett detta?

¨È©Ý®a¹qºô¸ôÁʪ«

hva skal liksom være så mye bedre?
      Mindre avstand fra rotordisken til helikopterets tyngdepunkt, samt mindre mekanikk.
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• northwood
        • Nov 2005
        • 588

Ut av dvale igjen for min del her; men jeg er litt skeptisk til boltene gjennom linken og inn i blade gripen. Disse tar jo i mot en del krefter under flyging og med erfaringen fra halerotorene på 550/600/700 er jeg litt redd for knekte bolter kjenner jeg...

Nå er jo skruene på nåværende FBL-hode ganske tynne, men det betydelig mindre arm på disse også da.

Comment

• Hanzo
          • Nov 2005
          • 845

Jeg avventer til flere har testet hode, men Align kommenterte på Helifreak at team pilotene har benyttet dette hode i lang tid nå uten problem. Noen er også veldig skeptisk til bom strikes med så lavt hode, men skal vi altså tro Align så er hode alt nøye testet.

Comment

• jotto
            • Jul 2007
            • 3060

Originally posted by Hanzo
            Jeg avventer til flere har testet hode, men Align kommenterte på Helifreak at team pilotene har benyttet dette hode i lang tid nå uten problem. Noen er også veldig skeptisk til bom strikes med så lavt hode, men skal vi altså tro Align så er hode alt nøye testet.
            Det mangler ikke på "eksperter" som vet om ALT av svakheter med et nytt produkt lenge før noen har testet det...
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• northwood
              • Nov 2005
              • 588

Vel, nå skal det ikke så mye fantasi til for å skjønne at lavere hode gir mindre avstand mellom rotor og andre nærliggende deler. Og boom strikes har flere av oss sikkert allerede vært igjennom... Regner nesten med at man må kompensere med høyere headspeed under 3D-flyging.

Comment

Working...