Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem løst...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det bør men jo ikke ha med den csm gyroen ihvertfall
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #17
      Originally posted by ThomasB
      sjakk at den er reversert rett veg. den skal jo ikke starte for helien torker rundt. jeg hadde reverseringa feil på den ene min da den var ny. mer gass jeg ga, jo fortere gikk den. den skal jo styres av gyroen. jeg satte inn en gws pico motor på min. funket greit det. måtte bare veie den ned litt foran
      Hmm... Reversert rett vei? Jeg snudde den, altså reverserte den, også prøvde jeg å rotere litt på det for å se om det virket, og det så riktig ut...

      Originally posted by tahustvedt
      Har du programmert revo mixing i radioen?
      Slik at halerotoren går raskere når jeg gasser på hovedrotoren? Det har jeg iallefall gjort... Alt ser iallefall riktig satt opp ut, men motoren er helt ødelagt nå... Det er såvidt den snurrer, men jeg forstår det ikke helt, for en motor pleier jo å gå raskere og raskere rett før den slutter å fungere?

      Comment


      • #18
        ThomasB,
        CSM 180 er jo bare en vanlig rate-gyro sist jeg sjekket.

        jonpet55,
        Det var det jeg mente, ja. Jeg opplevde også at halemotorene gikk saktere og saktere når de ble dårlige før de døde.

        Comment


        • #19
          Ok. Jeg har en reserve-motor, men jeg gidder ikke engang å putte den inn hvis de varer så kort. Vet dere om en god erstatning?

          Comment


          • #20
            mm. tenkte på gal gyro... he he. sry.

            Men test med en GWS Pico motor. den er samme diameter, men litt lengere. veier ikke veldig mye mer, og har en annen holdbarhet.
            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
            www.airheads.no

            Comment

            Working...
            X