Unconfigured Ad

Collapse

Kjøpe en Trex 600 fra 08' er det lurt?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AndrT4
    • Jan 2012
    • 12

Kjøpe en Trex 600 fra 08' er det lurt?

Heisann.

Kjenner en som skal selge en Trex 600 nitro pro 08' mod.

Den er nesten ferdigbygget og har aldri vært starta, følger med starter, JR 9 kanaler 35mhz. noe gouvernor greier og ellers alt man trenger,

os. 50 motor,

Men det jeg er litt skeptisk til er at den har stått i en garage å støvet ned skikkelig masse, så lurer jeg på er det noe vits å bruke penger på 35mhz? alt av servoer osv er jo også fra 08'

pris: 10 000,-
  • jotto
    • Jul 2007
    • 3060

En 600 fra '08 er i utgangspunktet en grei maskin å fly med, men prisen er jo helt hinsides.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• AndrT4
      • Jan 2012
      • 12

ja selve maskinen er vel kanskje ikke så forskjellig men bruke penger på 35 mhz? er det noe lurt? er det samme servoer som brukes idag? nåkk bare å bytte mottaker og kjøpe seg en 2,4 ghz sender?

Comment

• xilian
        Chief Executive Officer
        • Feb 2009
        • 6522

for den prisen der, dropp det.

kjøp Align T-Rex 600N V2 Limited Edition - elefun.no - Radiostyrt hobby, en ålreit radio og en throttle-servo så er du omtrent i mål.
        Da får du 2012'ish utstyr, 2,4 osv. og du veit at alt er med...
        Tom I. Arntsen

Comment

• GTI20
          Moderator
          • Jul 2008
          • 1426

Originally posted by xilian
          for den prisen der, dropp det.

kjøp Align T-Rex 600N V2 Limited Edition - elefun.no - Radiostyrt hobby, en ålreit radio og en throttle-servo så er du omtrent i mål.
          Da får du 2012'ish utstyr, 2,4 osv. og du veit at alt er med...
          Det man trenger i tillegg for å fly er radio, mottaker, motor, potte, gass-servo, starter, fuel og lader til mottakerbatteriet
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre

Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

Comment

• jotto
            • Jul 2007
            • 3060

Originally posted by AndrT4
            ja selve maskinen er vel kanskje ikke så forskjellig men bruke penger på 35 mhz? er det noe lurt? er det samme servoer som brukes idag? nåkk bare å bytte mottaker og kjøpe seg en 2,4 ghz sender?
            Nei, drit i 35 MHz selv om du skulle få det gratis Man får ganske billige 2,4 GHz-radioer nå.

Hvorvidt servoene som følger med holder mål idag kommer helt an på hvilken type det er. Align solgte ikke ferdigpakker med servoer på den tiden. Hvis servoene var greie anno 2008, så holder de til å lære å fly med i 2012 også.

Til sammenligning - her har du en komplett pakke med splitter nytt heli og radio og alt du trenger til 11700: Align T-Rex 600N V2 Limited :: KOMPLETT - elefun.no - Radiostyrt hobby
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• ragge1
              • Sep 2009
              • 1598

varfør ikke går elektrik
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

HD 500 Cell : brain2

DX9

Comment

• ragge1
                • Sep 2009
                • 1598

men vill du absolut har nitro

RCMarked.no / Align trex 700LT FBL komplett
                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

HD 500 Cell : brain2

DX9

Comment

• OTA
                  • Nov 2009
                  • 759

Originally posted by jotto
                  Hvorvidt servoene som følger med holder mål idag kommer helt an på hvilken type det er. Align solgte ikke ferdigpakker med servoer på den tiden. Hvis servoene var greie anno 2008, så holder de til å lære å fly med i 2012 også.
                  Husker knapt når jeg kjøpte min 700N, men synes å erindre at det var 2009 da satt opp med BLS 451 servoer. Den lever i beste velgående enda og har vært gjennom et stort lass med fuel siden den gang og den er fremdeles tight og fin. Det eneste som er byttet er en clutch og den plastduppeditten som holder startshaft.

Kort fortalt, fantastisk behagelig eierskap, og det er ikke slik at bra utstyr for tre kanskje fire år siden er klart for museumet......

Men, i denne konkrete saken er 10 lapper altfor mye og 35Mhz ville jeg nok holdt labbene unna.

For 6 lapper får man fine 700N og det er så billig at min egen 700 skal dø i mine egne hender, bortkastet å selge så billig det er blitt
                  Øystein T.

EF Extra 300 70"
                  Speedfire F5B
                  Baudis Fosa F3B
                  Ascot F3B
                  Lynx Carbon
                  EF Extra 300, 58" Electric
                  T-Rex 700N

www.artistic3d.net

Comment

Working...