Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hallo eg bare lurte på om de er noen her som hadde tatt kjangsen på å rocke med disse bladene når de er ein skadde innerst på bladet på baksiden av bladets rotasjon??
Å, sånne blader...
Trodde det dreide seg om Modellfly Informasjon, Radio Control Models & Electronics o.l. blader som man kan lese
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Det skal lite til å få de hakkene der i bladene. En brå hot-start eller for rask spool up på ESC eller lignende så har du dette med en gang. Jeg tror ikke det svekker bladet noe. Jeg har flydd masse med slike hakk. Men så har jeg jo kjent årsaken til skaden da. Om det kom ifm kræsj så kaster jeg de.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment