Announcement

Collapse
No announcement yet.

FB blader på FBL?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FB blader på FBL?

    Har nå bygget om min T-rex 700N til fbl med dfc hode og jeg har montert Futaba cgy750.
    Så da jeg er i mangel på fbl blader lurer jeg på hva som er forskjell på flyegenskaper hvis jeg prøver mine Align 690 fb blader inntil videre?.
    Er det såpass dårlige greier å prøve på at jeg burde la helien stå på hylla inntil jeg får fbl blader eller går det bra?.
    Tar jo pikade ei uka å få blader med posten så jeg føler jeg ikke har tid å vente
    ​​​Kim-Arne

  • #2
    se detta her

    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Bladene dine funker fjell.. bare å kjøre, men nekter å tro at det tar en uke fra H24 til deg.

      SAB 690mm R/W/B - Flybarless/3D - Hobby24.no - Alt innen r/c utstyr

      Dem har masse andre blader også.. dette var bare et eksempel
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        Jeg fløy på de bladene du har lenge jeg. Ikke misfornøyd i hele tatt. Dritbra til smack. Men ikke skadelig på noen som helst måte å bruke flybar blader.

        Det vil gå litt mer på skinner om du bytter til fbl-blader.
        Honeybee CP 2

        Comment


        • #5
          Originally posted by xilian View Post
          Bladene dine funker fjell.. bare å kjøre, men nekter å tro at det tar en uke fra H24 til deg.

          SAB 690mm R/W/B - Flybarless/3D - Hobby24.no - Alt innen r/c utstyr

          Dem har masse andre blader også.. dette var bare et eksempel
          Jeg handler vel det meste jeg trenger fra elefun å derfra tar brev 1 dag å pakke tar 5- 6-7 dager alt etter ver å føre virke det som
          Joda det går nok fortere fra hobby24 men sku kje forbause meg om pakker må til oslo å snu, har kje fått pakker fra tromsø enda.
          Takk for svar, mulig jeg tester de bladene du linker til hvis de der å annbefale?.
          ​​​Kim-Arne

          Comment


          • #6
            Originally posted by lacappuchino View Post
            Jeg fløy på de bladene du har lenge jeg. Ikke misfornøyd i hele tatt. Dritbra til smack. Men ikke skadelig på noen som helst måte å bruke flybar blader.

            Det vil gå litt mer på skinner om du bytter til fbl-blader.
            Det høres jo bra ut, da blir de montert å flydd med t inntil videre hvertfall.

            Er det noen blader som dere spes kan anbefale til 700N?.

            Hvilke er bra å hvilke er mindre bra?, forsåvidt kjekt å vite.
            ​​​Kim-Arne

            Comment

            Working...
            X