Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beste haleservo til 500?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Beste haleservo til 500?

    500-en min (Align) tok til å tulle med halen i dag. På dei siste batteria opplevde eg brått at halen svatt ca 10 grader til sida. Berre litt sånn av og til. Då eg senka turtalet (i normalmodus), jaga halen litt vilkårleg frå side til side (ikkje gainvagging). Under oppspooling på siste batteriet, snudde halen på seg fleire gonger, så eg avbraut lift-off. Haleservoen stod så stille, reagerte ikkje på stikkeinput ei stund. Fungerte så etterkvart. Testa heading-hold funksjonen. Til eine sida var det normalt, medan til andre sida oppførte den seg litt som i rate modus. Sært... Reknar med at det er haleservoen (DS520) som er litt ustabil.
    Tips til ny (og knallgod) haleservo? Bør eg gå for DS650 eller liknande (må vel bruke 600-festeplate då), eller er det ikkje så stor forskjell på mini- og standardstørrelse på haleservo? Køyrer fbl-oppsett, og flyr noko som om ei stund forhåpentlegvis kan kallast 3D, så den må gjere jobben bra!
    Runar Sandnes
    Medlem i Gloppen modellflyklubb

    ------
    Constantly fighting gravity

    Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

  • #2
    ds650 er en bra servo , personlig like eg mks servo , mks ds-760 er en alternativ og ja må bruker 600-festeplate
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment

    Working...
    X