Unconfigured Ad

Collapse

3 akse gyro for T-rex 600 E Pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bikerterje
    • Mar 2012
    • 7

3 akse gyro for T-rex 600 E Pro

Er på utkikk etter 3 akse gyro med stabilisering, kamera-assistert_GPS eller annet for T-rex 600 E Pro fb. Kan evt bygge om til fbl.
    Emnet er sikkert diskutert tidligere på forumet, men finner ikke ut av det. Spørsmålet mitt er om noen kan anbefale hvilket fabrikat som bør velges og evt hva som ikke bør velges. Ser at det finnes litt ymse saker på nettet, men er usikker på hva jeg bør gå for.
    Har liten ( nesten ingen ) erfaring og stabilisering tror jeg vil bli greit. Lettere å holde flyet stabilt og unngå drifting med en gang man tar av.
    Takknemlig for svar.

Terje
  • KjetilT
    • Feb 2011
    • 78

Vil tro at en FBL unit generelt vil gjøre en god jobb her Er jo flere og annbefale, både BeastX, V-bar og mulig Heli command ? Spørs helt etter lommeboka og hvor mye du skal gjøre med det

Comment

• andersand
      • May 2012
      • 2316

msh sin nye får selv level, sk720 har det, og skal få gps, align sin nye får både self level og gps

hverken bx eller v-bar har vel self level? ei heller mulgiheten for gps?

revoelectrix sin nye med "hard deck" ser jo også kul ut... mye bra som kommer, men lite som er ute!

sitter litt på gjerdet og venter selv, mistenker dog at det havner en msh brain eller sk720 i 700en min

Comment

Working...