Unconfigured Ad
Collapse
MSH Brain
Collapse
X
-
hade verdert den men med veldigt lite info så køpte eg en til vbar silverline men bara kom med mer info og testa gov så kanske kommer att byte på 500 og men veldigt intresert å veta hur gov virke og om det funka bra uansett motor type
kan vara en sånnt på G500 ner den kommer
finn felt dere harGoblin 700 : vbar 5,3 pro
Atom 6HV : vbar NEO pro rescue
HD 500 Cell : brain2
DX9Comment
-
jeg bruker 1.007 FW dvs siste, det hjalp på halen og alt sånn, så funker bra nå, jeg er happy! har ikke satt "set level" som egentlig er påkrevd for å vite montering kontra main shaft osv... så hadde slight forover tilt på den i autolevel, men den snudde til upright på... tja... latterlig raskt!
bestiller opp noen brains til, har 6stk hobbywing sensorer som er "sendt fra avsenderland" blir brain til G500 også, hvor preorderer du fra? fast-lad sier at de får inn denne mnd.
gov/brain over hele linja blir fint.
Vi har noen tusen kvm med 100% perfekt plen... luksus!
litt OT, men canopy på 6HV iriterer meg stort, tar jo lenger tid å få av/på enn på goblin.... har du noen tips? dytte den langt nok bak, så skru i sliter jeg med.Last edited by andersand; 15-09-12, 20:13.Comment
-
G500 kommer sikert besteller från Sverige : Rubin RC - Riktigt prisvrda RC-produkter!
men FBL enhet vet ikke endå
finner ikke G500 hos fast-lad , med de har også bra prisGoblin 700 : vbar 5,3 pro
DX9Comment
-
nå ligger det en haug pakker på posten, blandt annet hobbywing rpm sensorer, så nå blir det gov bonanza med sk720/hw vs brain/ymse crap esc, og msh brain på yge, og msh brain på yep...
er det ingen andre norske her med brain enda? må si jeg er veldig happy med min! Har autolevel film fra vanlig og invert, men er så mye teite kommentarer og pjatt, så får finne på noe lurtComment
-
hade faktist verdert på køper en ner eg trodde min vbar var dårligt men visa att det var heli , så nu har en vbar blueline ligande ( till G500 ) ,
men testa gov og kommer med feedback , kan henda eg køper til min Trex500Goblin 700 : vbar 5,3 pro
DX9Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment