Announcement

Collapse
No announcement yet.

HK heli?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HK heli?

    Noen som har noe erfaring med hk sine helier?

    Alt av svar erfaringer er nyttige

  • #2
    Flyr med både HK500 og HK450 v2. Synes begge fungerer greit. På HK500 har jeg byttet hele halen til Align deler samt RJX500 FBL hode, men ellers er det stort sett orginal deler. HK450 har jeg brukt alle orginal delen. Skiftet til HK metal hode til å begynne med, men har nå HK sitt 450 FBL hode på den. Synes begge modellene flyr fint og er mer enn gode nok til mitt sports bruk.

    Comment


    • #3
      halen er kast, hodet helt ok ( nye fbl hodet). Generelt er det "helt ok", måtte skifte endel deler før mitt overhodet fløy, og selv da falt halen av

      hadde heller valgt en tarot, om du skal ha klone.

      Bør sies at jeg er generell HK fan,

      Comment


      • #4
        Sier så mange takk for svar. Har bestemt meg nå og det ble en Trex 450 Fikk kjøpt en brukt her inne alt i alt billig da jeg kunne kjøre og hente den. Så nå er jeg en lykkelig eier av en Trex 450

        Comment


        • #5
          Originally posted by jmh View Post
          Sier så mange takk for svar. Har bestemt meg nå og det ble en Trex 450 Fikk kjøpt en brukt her inne alt i alt billig da jeg kunne kjøre og hente den. Så nå er jeg en lykkelig eier av en Trex 450
          velkommen til mafian, er du også oslo'ish beboer?

          Comment


          • #6
            Nei er ikke i oslo området nei ca 40 mil nord altså Røros regionen, og vet ikke av noen som driver med heli/fly her i området så hvis noen fra området driver med dette si fra.

            Comment


            • #7
              Vet ikke om noen som flyr på Røros, men i Budal er det sannsynligvis aktivitet og på Tynset tror jeg det skal være noen som flyr. Der skal det og arrangeres Chivas Cup i september, kanskje det går an å treffe noen lokale der da.
              Olav Moe

              -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

              Innholdet i min hangar, sånn ca

              Comment


              • #8
                Gratulerer med nytt heli

                I trondheimsomr er det endel som flyr heli, og det virker for at intressen er stigende.
                lørdag den 11.08 er det TRMFK Heli Funfly 2012 på Udduvoll like utenfor Trondheim
                Logg inn eller registrer deg for å se innholdet

                Alle som har lyst er velkommen for flying og litt heliprat. Eller bare for å se hve RC helikopter hobbyen går ut på
                Life's short, Full throtle

                Spectrum DX8
                T-Rex 700N V-bar FBL
                HK/T-Rex 600E BeastX FBL
                T-Rex 450 PRO Tarot Zyx FBL
                McpX

                Comment

                Working...
                X