Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
En gang for ikke lenge siden skrev noen her om en lakk som tålte fuel. jeg greier ikke å finne det igjen. Noen som har navn på lakk som tåler fuel. jeg mener som TÅLER fuel. som å legge i fuel, uten å flasse/ramle av. kom igjen. forslag belønnes med ...... Takk
disse koster £55, vi bestillte 2, kom på 1200 ca. de lakkerer jeg selv da med vanlig bil 2k lakk. får vel bruke motiv lakk sprøyta litt og kanskje, men det er noe av de billigste jeg har kommet over. trenger navn på klarlakk som er beregnet for fuel, hvis ikke så bruker jeg vanlig akryl 2k lakk, den tåler alt(bortsett fra nose landings da)
Jeg bruker 2K klarlakk fra Glasurit eller Lessonal. Om materialet du skal lakkere på er veldig mykt kan det være smart å tilsette lakk-mykner slik at det ikke sprekker opp. Denne lakken tåler alt!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment