Unconfigured Ad

Collapse

Brukerpriser på Align 450

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hanzo
    • Nov 2005
    • 845

Brukerpriser på Align 450

Får folk faktisk solgt disse 450'ene på RC marked og finn.no? Ser nå en kar som skal selge en 450 Pro uten elektronik for 3000,- Ny med 3GX, motor, ESC og alt annet som behøves får du den fra Elefun for 4195,- En annen kar skal ha 4500 for V2 3GX og to batteri.

Kjøper du en spiller ny 450DFC uten 3GX får du den for ca 2300,- kjøpt fra utlandet.

For folk virkelig solgt disse helikopterene for denne prisen, eller hva? Når folk selger en 550 eller 600 føler jeg prisen er mer fornuftig, men 450'er ligger jo nesten over nypris. For 4500 kan hvem som helst få min slitne 450, kom og hent!
  • ragge1
    • Sep 2009
    • 1598

heheh , det lura eg på og ,det er en for nestan 7000 på rcmarked
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

HD 500 Cell : brain2

DX9

Comment

• Quadrocopter
      Moderator
      • Aug 2007
      • 6357

Tommelfinger regelen er vel den samme for det meste - Ta prisen på modellen å stripp av alt bling, legg denne sammen med prisen på core ting (motor, rx servo esc....) og del denne på to - da sitter du igjen med brukt prisen.

Omtrent det samme som å handle ny bil - fra selgeren slipper nøkkelen til du tar tak i den har verdien på bilen falt 30% - alt ekstra utstyret gir ikke en høyere verdi men kan være med på å gjøre gjenstanden mer attraktiv i konkurranse med en tilsvarene modeller.
      Last edited by Quadrocopter; 23-08-12, 21:00.

Comment

• andersand
        • May 2012
        • 2316

mange av disse ligger, leeeeeeenge....

Solgte akkuratt en blade 450 selv, og den gikk for under halv pris, av nypris, og kom med deler + reservedeler + blader + 10 batteripakker osv.

slår meg ofte at 450 folk, overpriser greiene sine, 500-700 folk har ofte vært i "gamet" en stund og koster særs lite kontra hva man får.

Comment

• Jan-Øyvind
          • Aug 2011
          • 147

Tror helt ærlig at folk vil ha betalt for den tida de legger ned i å bygge et 450.
          Jeg solgte et 450 pro SC for en stund sida på rcm og tok 1300,- for det.
          Det var riktignok ikke helt i flybar stand, men ble fort det etter noen små rep.
          De fikk også med en del deler + koffert.
          Synes bare det er artig og gjøre det litt enklere for de som skal starte med denne hobbyen,
          uten at de blir skremt vekk i startgropa bare av bruktpriser.
          IMO ;()

Comment

Working...