Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har testet Blade Nano CP X?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har testet Blade Nano CP X?

    Finner det rett og slett et skikkelig inndoor helikopter nå? Og ta tenker jeg ikke stor gymsal, men stuevennlig. Virker som denne får endel skrytt, men er litt skeptisk etter jeg beit over MCPX greie, en svarte jaggu ikke til forventingene. Det blir en Blade 130X ganske snart, men den blir nok fortsatt i størrste laget for 3D i stua. Noen som har testet denne Nanoen, eller har noen kommentarer å komme med?

  • #2
    ncpx er GØY i stua!

    drept canopy ( men fortsatt brukbar )
    skids/main blades (lande inni goblin 700 mainblades)

    130x er ikke noe du helst flyr i stua, da skal du ha stor stue

    Comment


    • #3
      Har lyst til å legge inn en bestilling på en etter å ha sett hva man faktisk kan gjøre, men er veldig skeptisk mtp at man må bytte motor etter 20-50 turer. Virker som Horizon har valgt motorer med meget kort livsspenn for å suge mest mulig penger ut av oss...
      Propellen skal være på toppen!
      Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

      Comment


      • #4
        jeg har over 50 turer, so far so good! men dauer jo garantert, børsta motorer har jo begrenst levetid

        Comment


        • #5
          Noen som har testet Blade Nano CP X?

          Lønningsdag, og penga brenner i lomma. Fikk lyst til å kjøpe meg en nano for å fikle litt med i stua på mørke høstkvelder, men dom vanlig vil jeg ha ting i enda asap og ikke vente på posten. Har en smallsize jeg kan reise innom på vei hjem fra jobb, men når jeg ser på smallsize.no så ser det ikke ut til at de har nano lengre? Er da ganske sikker på at jeg så den på deres webshop for en stund siden. Noen som kjenner til om de har sluttet å selge den, eller har den byttet navn e.l.?
          Frank Thingelstad
          2050 Jessheim

          Comment


          • #6
            var innom for noen få dager siden på skovveien, da hadde de

            Comment


            • #7
              Noen som har testet Blade Nano CP X?

              Ok, jeg får ta en tur innom strømmen på vei hjem og kikke.

              For en heli-noob: vil mcpx være et ok alternativ?
              Frank Thingelstad
              2050 Jessheim

              Comment


              • #8
                mcpx er snillere/lettere å fly, men crap på 3d i original utførelse (knallbra børsteløs), er du 100% nybegynner, anbefaler jeg denne uten tvil over ncpx.

                ncpx er morsommere på 3d, men veldig kilen/ustabil kontra mcpx.

                skal du fly inne i stua er ncpx mest morro

                skal du fly ute er 130x mest gøy, eller i hall.

                i helgen er det flyvning i lommedalshallen, så da blir det 130x og ncpx!
                Last edited by andersand; 19-10-12, 13:01.

                Comment


                • #9
                  Noen som har testet Blade Nano CP X?

                  Takk for tips, ble en mcpx på vei hjem. De hadde nano der også, men jeg gikk for mcpx etter ditt tips. Skal ikke fly 3D med det første uansett.
                  Frank Thingelstad
                  2050 Jessheim

                  Comment

                  Working...
                  X