Unconfigured Ad
Collapse
Flyging i Bergen neste helg?
Collapse
X
-
Vi flyr på Stend. Ikke mange der heller i dag og bitende kaldt
Har lagt ut to videoer fra i dag, begge med Jonnys flyging. Veldig bra flyging og en autorotason som ikke gikk helt etter planen.
Jonnys Logo 600 at Stend - YouTube
SpiffTRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |
Spektrum DX18
Youtube: http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJAComment
-
Var vel ikke så veldig teknisk bra idag på meg iallefall.
Irriterer meg litt att jeg ikke får kommet meg igang med inverted piro svinger.
Selv om jeg kan det på sim, kvier jeg meg litt for å gjøre de med 600.
Men jeg synes vi har det fryktelig moro der ute, da vi liksom drar litt i hverandre for å gjøre nye ting.
Autorotasjon med 600 har jeg bare gjort en gang før.
Blir liksom litt inspirert til å gjøre det mer siden Ragge1 gjør de med 600 nå.
Tusen takk for att du tok deg bryet med å ta opp og legge ut video.
Det er kjekt å se i ettertid hva man tabber seg ut på---------------------------------------------
Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
Mikado logo 600 3D Vbar
Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rulesComment
-
Jeg syntes du flyr veldig bra. Angrer på at jeg ikke filmet siste flygingen din med 450'en. Jeg har full forståelse for at du ikke flyr 600'ene like hardt som 450'en men det viste tydlig at du har enda mere inne enn det du viser med de store helikoptrene.
Når jeg ikke lar lagt ut video av Ragges flyging skyldes det enkelt og greit at jeg ble sliten i armen av å filme i tillegg til at det ble kaldt, noe som ikke er ideelt når jeg selv skal fly. Har derfor kun noen klipp som jeg ikke orker å redigere sammen nå.
Er ellers enig i at beste måten å bli bedre på er når man flyr med andre og pusher seg selv videre. Selv om det var kaldt og surt er jeg fornøyd med at X5'en fløy bra etter gjennoppbyggingen og 450'en kom hjem like hel og nå er både den og jeg klar for ferieTRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |
Spektrum DX18
Youtube: http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJAComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment