Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I dag har jeg satt sammen T-Rex 550 DFC ferdig og rydda hobbyrommet

    Comment


    • Jeg har bygget ferdig den nye 500'ern! Jeg har ikke montert elektronikken da. Må få regulatoren i posten først.

      Click image for larger version

Name:	2013-01-10 22.53.19.jpg
Views:	1
Size:	93.6 KB
ID:	596496
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • Grattis...
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

          Byttet fremre tt-drev på 550en og trekt kabler litt mer fornuftig hvis man skal bytte noe sånt igjen Litt kjipt at det øverste lageret på hovedakslingen var helt skutt... Noen som vet hvor man får tak i 10x19x5 i oslo?
          Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

          Comment


          • Gratulerer. Bygget min 550 for noen dager siden. Fantastisk helikopter.
            La ut en video også av alle sammen inkludert nye 550

            Last edited by RCNorge; 10-01-13, 23:24.

            Comment


            • Originally posted by RunarSL View Post
              Byttet fremre tt-drev på 550en og trekt kabler litt mer fornuftig hvis man skal bytte noe sånt igjen Litt kjipt at det øverste lageret på hovedakslingen var helt skutt... Noen som vet hvor man får tak i 10x19x5 i oslo?
              Smallsize i Skovveien og Mikronor har Align. Det er jo gode muligheter for at de har originallagere.
              Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

              Anything worth doing is worth overdoing!

              Comment


              • Re: Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

                Originally posted by RCNorge View Post
                Gratulerer. Bygget min 550 for noen dager siden. Fantastisk helikopter.
                La ut en video også av alle sammen inkludert nye 550

                Du må gjøre videoene dine tilgjengelig for mobil

                Comment


                • De er det men det er lydsporet i videoen som gjør at den begrenser seg.
                  Du kan fint se den på mobil men ikke bruk en app men se direkte i nettleseren.

                  Comment


                  • Eg og Spiff var på felte men båste veldigt mye men med många oppladat batterier såfløg vi bara får tømmer de , men långt fra gøj , håpper på bra vær snart og varme
                    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                    HD 500 Cell : brain2

                    DX9

                    Comment


                    • Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

                      Bygd om 550 til dfc og satt på litt ekstra snacks...bestilt 6s oppsett til tarot 450en, og nesten bestemt meg for å kjøpe vbar til 700en som plutselig dukket opp på hobbyrommet

                      Flyging til helga!
                      Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

                      Comment


                      • Originally posted by RunarSL View Post
                        Bygd om 550 til dfc og satt på litt ekstra snacks...bestilt 6s oppsett til tarot 450en, og nesten bestemt meg for å kjøpe vbar til 700en som plutselig dukket opp på hobbyrommet

                        Flyging til helga!
                        på tide å få den ferdig! er jo bare noen fååå ledninger, tut & kjør

                        er "big bird" lørdag hos oss, vi satser på 2 eller 3stk 770, så da passer det jo bra med 700 maiden?

                        Comment


                        • Når får vel Runar svare for seg selv, men ser for meg at det blir mest flyging i Telemark på oss fremover dessverre. Runar har jo allerede flyttet...
                          * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

                          Comment


                          • Originally posted by Kjetil B View Post
                            Når får vel Runar svare for seg selv, men ser for meg at det blir mest flyging i Telemark på oss fremover dessverre. Runar har jo allerede flyttet...
                            Ja det er her det skjer 4 fly total vrak på 3 dager , Du får ta deg en tur ned på isen å slå av en prat Tom Runar og Ketil B

                            ---------------------------------------------------------------------
                            min Trex 500 oppgradert med Torque tube fra HK


                            Mvh Terje
                            Last edited by Pistepirkko; 05-02-13, 18:25.

                            Comment


                            • Litt Vbar vedlikehold..

                              Det er ikke mye jeg har gjort for helikopterne mine i løpet av vintern, men i dag fikk de endelig litt stell.. Fikk oppdatert til Vbar 5.3.4 firmware på begge to og fikk samtidig testet de nye oppdateringsrutinene til Mikado.. Noe som funket helt greit..

                              Fikk litt bakover drift med 5.3.1 softwaren på Velo'en, og det skal visst nok være fikset med den versjonen.. Så da blir det kanskje en prøvetur så fort sola titter frem og gradestokken viser over 0 grader
                              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                              Comment


                              • Jeg har montert Jeti 90A-ESC med BEC og telemetri i den ene T-Rex 500'ern. Håper på å få testet i helga
                                Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                                Anything worth doing is worth overdoing!

                                Comment

                                Working...
                                X