Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ser sinna ut audun

    Comment


    • Originally posted by andersand View Post
      ser sinna ut audun
      * Nå gjenstår det bare å få piloten til å bli like "sinna", er fortsatt en sinke bak stikkene...

      Hadde jeg vært kunstnerisk, blir det neste vel at jeg tegner på hai-tenner forand på canopyen. Men jeg er ingeniør ikke picaso, så det blir med tanken... hehe.

      Kanskje vi skulle ha åpnet en tråd "hva har du modifisert i dag"
      Audun Johnsrud
      Nittedal - HMFK

      * Flyr divserse planker og noen visper.
      En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

      Comment


      • Helikopteret (kun ett) har fått seg ny radio. En fg8 med s-bus. Fint å slippe kabelsalat og en drøm å sette opp med vbar. Har også satt på hobbywing rpmsensor og er klar for vbar gov som får så mye skryt. Har en xg8 til salg på rcmarked om noen skulle ha imteresse for noe slikt.
        Torgeir K. Haugstad

        Comment


        • bestilte meg enda en 700 nitro siden det var salg, regner med de bruker 1-2mnd på å levere, så da flyr jeg den "gamle" inntil videre før jeg slengern for salg når nye kommer, motor osv flytter jeg bare over

          Comment


          • Originally posted by andersand View Post
            bestilte meg enda en 700 nitro siden det var salg, regner med de bruker 1-2mnd på å levere, så da flyr jeg den "gamle" inntil videre før jeg slengern for salg når nye kommer, motor osv flytter jeg bare over
            Salg kor? ??
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • Sikkert helikraft. Fikk nettopp en mail med 50% salg på alt. Obs: regn med lang leveringstid.
              ---------------------------------------------
              Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
              Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
              Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
              Mikado logo 600 3D Vbar
              Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

              Comment


              • Originally posted by jonny View Post
                Sikkert helikraft. Fikk nettopp en mail med 50% salg på alt. Obs: regn med lang leveringstid.
                men finne ingenting intresant
                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                HD 500 Cell : brain2

                DX9

                Comment


                • Nettsiden deres er utrolig dårlig... de har mange produkter du finner hvis du søker, men de er ikke i menyene. Utvalget er dårlig, men billig. Leveringstid kan være fra 1 til 3 mnd... jeg har lyst på endel mikado deler til den prisen, men frykter det tar utrolig lang tid. Mikado er vel ikke de raskeste frykter jeg.
                  ---------------------------------------------
                  Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                  Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                  Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                  Mikado logo 600 3D Vbar
                  Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                  Comment


                  • Endelig ferdig med gjennoppbyggning av min kjære Goblin 700. Kunne blitt en tragisk remaiden, merka når jeg satte på bladene at pitchen virket rar. Viste seg jaggu at jeg hadde skrud på hode OVER akslingen, og ikke gjennom hulet... godt jeg oppdaget det før jeg testet!

                    Comment


                    • hahaha skulle filma det

                      Comment


                      • Originally posted by Hanzo View Post
                        Endelig ferdig med gjennoppbyggning av min kjære Goblin 700. Kunne blitt en tragisk remaiden, merka når jeg satte på bladene at pitchen virket rar. Viste seg jaggu at jeg hadde skrud på hode OVER akslingen, og ikke gjennom hulet... godt jeg oppdaget det før jeg testet!

                        Huff! Hehe! Du kunne jo fort endt opp som han som glemte jesusbolten før han testa Raptoren sin
                        Kristian Westgård
                        Nittedal

                        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                        — Neil Armstrong

                        Comment


                        • Nå har jeg byttet nylondrevene på 500'ern til metalldrev. Jeg var så lei av at nylondrevene rippet av at man så stygt på dem.
                          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                          Anything worth doing is worth overdoing!

                          Comment


                          • i servoene? jeg har slått av skids 2 ganger og ørten dårlige autos på min goblin 500 uten at de har strippa

                            Comment


                            • Originally posted by andersand View Post
                              i servoene? jeg har slått av skids 2 ganger og ørten dårlige autos på min goblin 500 uten at de har strippa
                              I servoene ja.
                              Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                              Anything worth doing is worth overdoing!

                              Comment


                              • Jeg også slet med det på min 500 jotto bytta til MG, aldri mer problem

                                Comment

                                Working...
                                X