Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heftig shit! Min competition kommer ikke før i morgen
    Ser det bra ut? her ikke sett 770 "in person" heller jeg så gleder meg til å se størrelsen.

    Blir bare å flytte over all elektronikk fra 700 "vraket mitt" som egentlig ikke var veldig ødelagt

    Har da ett sett med 2,5mm ramme til gammel 700 til salgs om noen vil ha + litt annet. Se rcmarked den som måtte være interessert

    Comment


    • du henger etter!!

      Desverre har jeg 12-14 timer på jobb ute hos kunder, og samme i morgen, så får vel åpnet iaf og sett på i dag... men neppe gjort så mye :/

      770en er kul, og svæær.

      Comment


      • Sånn er det, må jobbe litt om det skal bli noe kr inn også. Blir ikke mye tid til å bygge noe før helga her heller. Venter på ny aksel til quantum motoren også så det blir ikke noe maiden før tidligst neste helg....

        Comment


        • Da var 700 comp i hus. Andre gangen ups er tregere enn posten.

          Ser veldig bra ut da! Fått sammen din(e) enda Andersand?

          Må sette sammen litt i kveld vel...

          Comment


          • Bare jobbet og jobbet... men fikk en 4540 5+5 t i dag ...

            Comment


            • Tøft.
              Kjører min med cc 160, quantum 4530, torq, sk540.

              Er ikke drit god til å fly dritten så det får holde.

              Skal du ha 14s på din?

              Comment


              • har 14s på alle 700ene mine, så ja, denne skal også ha 14s

                700c får 4530-500 scorpion

                jeg suger ganske hardt på heli sjæl, men veldig god til å kjøpe ting.

                Comment


                • Får prøve det på neste prosjekt... skal sette sammen litt nå straks når barna er i seng.
                  Madam'en syns vel det er nok helikopter i huset her nå. Kanksje det blir og hore opp 700c etter vinteren, men det blir stivt hvis man skal opp fra 12s til 14s mtp. batterier...

                  Comment


                  • Batteriprisen er bare antall celler dyrere, så ikke så ille

                    Fra 1200,- for en 14s pakke
                    Last edited by rfauske; 11-10-13, 19:25.
                    Rasmus Fauske
                    TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                    http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                    Comment


                    • jeg så du hadde noen på tilbud ja , men tenkte mer på at 6s/12s jeg har ikke lenger kan brukes...
                      Men 14s er rått så hvis jeg bytter ut så sender jeg deg en pm for en god pris på noen pakker

                      Comment




                      • Blir bra det her..

                        Comment


                        • Se der ja, er det org halebladene?

                          min ligger fortsatt egentlig uåpna i esken :/

                          men rakk endelig skru sammen chassis på 700n dfc i stad.. bellcranks suger, så orka ikke begynne på det i stad.

                          Comment


                          • Det er original haleblader.

                            Comment



                            • Nye canopy er helt suverent å ta av og på, større åpning rundt rotorhodet.
                              Mangler bare motor nå så er det klart.
                              Ellers er ny halebom høyere framme der den går inn i ramma. Da blir servo sittende lavere så beltet til halen ikke treffer servo med big belt på motor. Servoen skal også sitte andre veien så ledninger kommer ut fremover. Klønete at ikke den satt denne veien på gamle goblin.
                              Baby syns det er helt topp å bare sitte å se på pappa og helikopter, 2 timer uten en lyd... Nå må vi leke litt før jeg får dårlig samvittighet.

                              Comment


                              • Har oppgradert ene 130x til 150x med ny motor. Har bare hovret i stua så langt men virker meget bra. Er spent på om batteriene tåler godt den ekstra effekten.
                                Den nye motoren trekker 9A (neste 80watt). Men jeg aner ikke hva den orginale trekker, så de tallene sier ikke så mye.
                                Spent på skikkelig test i morgen om været er bra

                                T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                                Comment

                                Working...
                                X