Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Veldig mange av delene er oppi en pose oppi en pose. Altså én pose i én pose.

    Click image for larger version

Name:	2014-01-06 21.11.46.jpg
Views:	1
Size:	71.8 KB
ID:	605659


    Italiensk effektivitet på sitt beste
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • Originally posted by jotto View Post
      Veldig mange av delene er oppi en pose oppi en pose. Altså én pose i én pose.

      [ATTACH=CONFIG]74712[/ATTACH]


      Italiensk effektivitet på sitt beste
      Når du er ferdig med et SAB kit står du igjen med et livstids sortimang av Zip-lock bagger

      Comment


      • Originally posted by Hanzo View Post
        Når du er ferdig med et SAB kit står du igjen med et livstids sortimang av Zip-lock bagger
        Det er egentlig det man kjøper. Helikopteret er bare bonus
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • Originally posted by Bergen80 View Post
          Fikk fatt på en 600mx 510kv til en rimelig penge, hadde cc hv 80 liggende så det var plug and play tenkte jeg.... Men ser at jeg må bytte tannhjul på giret til halen også... Baller vel på seg og blir dyrt til slutt. Men det er mest for moro skyld. Flyr ikke hardt i det hele tatt ennå. Klarte ikke å få 70A escen som sto på før6S) til å bli varm så har vel ikke det store behovet heller
          Ser du har flere gir liggende, lurt å bytte. Det 170T tannhjulet med mod 0.7 (eller var det 0.8? Husker ikke...) tålte ikke 12 cellers oppsett på min maskin og jeg hadde ikke så kraftig motor som 600MX-en du har. Strippet ikke mindre enn 3 gir før jeg ga opp 12S, men husk dette var før Align hadde lansert 112T for 600E Pro.

          Kjørte forøvrig 17T pinion og 2400 goverened HS. Fløy mer enn heftig nok når ting funka.

          Comment


          • Originally posted by northwood View Post
            Ser du har flere gir liggende, lurt å bytte. Det 170T tannhjulet med mod 0.7 (eller var det 0.8? Husker ikke...) tålte ikke 12 cellers oppsett på min maskin og jeg hadde ikke så kraftig motor som 600MX-en du har. Strippet ikke mindre enn 3 gir før jeg ga opp 12S, men husk dette var før Align hadde lansert 112T for 600E Pro.

            Kjørte forøvrig 17T pinion og 2400 goverened HS. Fløy mer enn heftig nok når ting funka.
            Har satt på 112T mod 0.8 men måtte bytte autorotasjonsdrev også. Så håper jeg får det til å passe
            T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

            Comment


            • Sånn, da venter vi bare på oppholdsvær!!

              Click image for larger version

Name:	2014-01-07 21.47.46.jpg
Views:	1
Size:	58.4 KB
ID:	605686
              Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

              Anything worth doing is worth overdoing!

              Comment


              • Skal bare få inn elektronikk i min så blir det maiden til helga. Har litt problemer med batteriskinnene, virker som de har forsenka alt for store hull til skruene som skal inn aluhylsene slik at disse er helt slarkete. Andre opplevd det?
                Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

                Comment


                • Jotto: Feel free til å lage en egen tråd på hvordan du har hengt opp alt i taket. så jo genialt ut
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • Originally posted by xilian View Post
                    Jotto: Feel free til å lage en egen tråd på hvordan du har hengt opp alt i taket. så jo genialt ut
                    man mår først en veldigt bra kone
                    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                    HD 500 Cell : brain2

                    DX9

                    Comment


                    • Kjøpte nytt mainboard til mCPx'en i dag for å være klar til potensiel inndoor i morgen, så ser det jaggu meg ut til at jeg har fått dårlig mainboard. Vil ikke binde mot noen av radioene min om det smalt... Pluss at jeg handla hos Globy i stavanger som nok dessverre ikke er kjent for å være de mest behjelpelige med reklamsjoner, så det bli moro å ta den diskusjonen med dem på mandag.

                      Håper snart Align har lært nok av betatestgruppen som kjøpte første par batcher med Trex150 til at de kommer med et ferdig produkt, Blade har sinnsykt dårlig elektronik. Servoer og hovedkort som ryker i et tempe jeg aldri før har sett makan til. Godt de får skikkelig konkuranse i micro markedet

                      Comment


                      • Hehe lykke til hos globy
                        150 e bra den,litt benskjør da ... men lellers bra,trenger bare litt bling og abs plastik

                        Comment


                        • på en go vei å konvertera min 6HV til ultimate eller look alike

                          Click image for larger version

Name:	2014-01-08 20.30.41.jpg
Views:	1
Size:	135.5 KB
ID:	605786
                          ultimate canopypins på plats

                          Click image for larger version

Name:	2014-01-08 21.07.59.jpg
Views:	1
Size:	82.6 KB
ID:	605787
                          skjert på original canopy så kan bruker den også , ultimate canopy pins kom i konflift med original canopy

                          Click image for larger version

Name:	2014-01-08 20.33.36.jpg
Views:	1
Size:	125.8 KB
ID:	605788
                          esc plata , hade problem med å plasera scorp BUG pga trångt med plats på 6HV men nu går det bra

                          så nu er bare å venta till Ultimate canopy kommer

                          ps:
                          hale delen får venta , har så mye hale deler från original 6HV , mår har en del krash før eg konverta den bytt
                          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                          HD 500 Cell : brain2

                          DX9

                          Comment


                          • Originally posted by Hanzo View Post
                            så det bli moro å ta den diskusjonen med dem på mandag.
                            Fantastisk!
                            Kan hende jeg sitter der med klappstol og popcorn
                            Lykke til, og god bedring

                            Comment


                            • nu har min 6HV fårt nytt canopy

                              Click image for larger version

Name:	2014-01-13 20.27.59.jpg
Views:	1
Size:	107.5 KB
ID:	605795
                              veldigt stor skillnad

                              Click image for larger version

Name:	2014-01-13 20.15.24.jpg
Views:	1
Size:	97.1 KB
ID:	605796
                              frå sidan

                              Click image for larger version

Name:	2014-01-13 20.15.41.jpg
Views:	1
Size:	87.1 KB
ID:	605797
                              me like
                              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                              HD 500 Cell : brain2

                              DX9

                              Comment


                              • blir det "ultimate" på mr bergen80 også nå?

                                Comment

                                Working...
                                X