Announcement

Collapse
No announcement yet.

Throttlestore ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Throttlestore ?

    Eksisterer dette firmaet fortsatt ?
    Eller har de bare en begredelig dårlig møkka service !

    Har sendt 3 eposter angående deler til et hubsain heli.
    Kjøpte 2 stk rett før Jul, og denne modellen ble spesielt anbefalt på grunn av god deletilgang.
    Etter en liten krasj i romjulen prøvde jeg å bestille deler fra deres nettside. Men der ligger det ingen deler til dette helikoptert.
    Prøvde derfor med e-post. Men de klarer jo ikke en gang å svare på mine gjentatte forespørsler.

    Vil fraråde bruk av dette useriøse firmaet.

  • #2
    Re: Throttlestore ?

    Originally posted by Stian`sen View Post
    Eksisterer dette firmaet fortsatt ?
    Eller har de bare en begredelig dårlig møkka service !

    Har sendt 3 eposter angående deler til et hubsain heli.
    Kjøpte 2 stk rett før Jul, og denne modellen ble spesielt anbefalt på grunn av god deletilgang.
    Etter en liten krasj i romjulen prøvde jeg å bestille deler fra deres nettside. Men der ligger det ingen deler til dette helikoptert.
    Prøvde derfor med e-post. Men de klarer jo ikke en gang å svare på mine gjentatte forespørsler.

    Vil fraråde bruk av dette useriøse firmaet.
    De er veldig seriøse og ordner kjapt opp ALLTID.

    Her må eposten din ha havnet i søppelposten eller noe sånt .

    Comment


    • #3
      Enig med Trulsen, har erfaring med at de ordner opp kjapt og greit, men jeg sleit også litt med kontakten først.
      Da den var etablert var det fixing av problemet på 2 dager.



      Comment


      • #4
        Har du prøvd å ringe dem? Alltid ordnet opp raskt og med god service når jeg har handlet hos de og hatt reklamasjoner.
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          må bare si meg enig her. HP hos ts ordner skikkelig opp. meget bra kundebehandling.
          mailen du har sendt har nok havnet i ett spam filter ja.

          Comment


          • #6
            har du prøvd den kontakt oss linken på websiden? 404 Not Found
            Jeg her også bare god erfaring med TS
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Originally posted by tyor View Post
              har du prøvd den kontakt oss linken på websiden? 404 Not Found
              Jeg her også bare god erfaring med TS
              De selger mye rart Har aldri fått svar på epost, men de tok telefonen et par ganger.

              Comment


              • #8
                Har prøvd "kontakt oss skjema ja" så tviler på at det havner i spam filter.
                Dessverre har de noe beskjedne telefon tider, samt åpningstider i butikken.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Stian`sen View Post
                  Har prøvd "kontakt oss skjema ja" så tviler på at det havner i spam filter.
                  Dessverre har de noe beskjedne telefon tider, samt åpningstider i butikken.


                  Har sendt denne tråden til TS så satser vi på de ordner det straks..

                  Comment


                  • #10
                    har aldri fått svar på epost fra dem jeg heller... handlet der engang og aldri mer!

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har handla masse på TS, aldri noe tull. Reklamerte en gang og da lå det ny i posten dagen etter, er nok bare en feil en eller annen plass

                      Comment


                      • #12
                        Re: Throttlestore ?

                        Til trådstarter....

                        404 Not Found

                        Comment


                        • #13
                          Throttlestore.com

                          Originally posted by Trulsen View Post
                          Til trådstarter....

                          Search Result: 'hubsan x-4'
                          Ekstisterer vel i beste velgående de?

                          Det er vel knapt noen som har så mye reservedeler på lager som de.

                          Og så har de dratt i gang årets mest gedigne Påskesalg også.

                          Påsketilbud - Lagerutsalg! - Kanonpriser på radiostyrt - ThrottleStore.Com

                          RCModeller

                          Comment


                          • #14
                            Hjelper jo lite det når dem ikke svarer folk.

                            Comment


                            • #15
                              Throttlestore.Com

                              Originally posted by anders e View Post
                              Hjelper jo lite det når dem ikke svarer folk.
                              De svarer; men man må respektere de rutiner, og telefontider, ang henvendelse som er tydelig opplyst på deres hjemmeside for å forvente å få kontakt.

                              Ang telefon, så har de ikke en eller flere personer sittende telefonvakt i telefontiden.
                              Det kan kanskje tenkes at andre kunder også ringer da, og de er opptatt med å snakke med de akkurat da.
                              Men prøver man et par, tre ganger, innenfor telefontiden, så får man garantert svar på telefonen.

                              Men jeg lover å ta en prat med de, om ikke de kan opprette en ring tilbake funksjon.
                              Dvs at man bare taster inn sitt telefonnummer, hvis de ikke svarer innen en viss ventetid, og så ringer de tilbake når de har ledig tid.
                              Men dette må de bestemme selv. Jeg har ikke all verdens inflytelse på de.

                              Bruker man kontaktskjemaet, og skriver/stiller seriøse spørsmål så kan jeg ikke skjønne at de ikke svarer.
                              Det vil si skriver forståelig, er kort og konkret hva saken gjelder, så får man garantert svar.

                              Men, jeg har selv blitt vist noen eksempler på mail de har fått, og selv jeg forstår at visse henvendelser er hverken mulig å forstå eller svare på.
                              Noen i dette landet ser ikke ut til å være i besittelse av et snev av høflighet eller folkeskikk som det heter når de både ringer og mailer.
                              Om det er alkohol eller piller inn i bildet; eller de bare er sånn, vet ikke jeg.

                              En gang jeg var innom, så ringte telefonen, og de var opptatt.
                              "Nå ringer han igjen, kan du ta den, please?". Jeg tok telefonen.
                              Der traff jeg på en kar som var i harnisk fordi servoene han hadde mottatt var 2 gram (grunnet metallgear) tyngre enn de han hadde lest seg opp på. Men han hadde faktisk bestillt MG servoer som var 2 gram tyngre enn de med plast gear. Det viste ordren.

                              For å gjøre en lang historie kort, så varte samtalen en halv time; men vi la på som venner og var skjønnt enige om at denne hobbyen var sabla morro.

                              Så jeg skjønner godt at gutta på Just a moment... ikke har det så enkelt til tider og ikke alltid får tiden til å strekke til.

                              Nå skal det poengteres på det STERKESTE at episoden som er omtalt her, ganske sikkert (er helt sikker) ikke gjelder noen her inne.
                              Tverrt i mot så syns jeg at Xilian holder meget god orden i eget hus, og de som måtte gå litt over streken slår han fort ned på.

                              RCModeller

                              Comment

                              Working...
                              X