Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan har DU kræsjet helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huff dyr helg. Jeg gjik ned med 450en i går når eg mists orienteringen.
    Smalt sikkli godt da den traff grusen! 2 servoer, main shaft, feathering shaft, canopy, blader, dfc links og litt te..

    Last edited by Kim.A; 07-07-13, 21:18.
    • T-rex 450L Dominator. BeastX
    • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
    • T-rex 600N. Ikon

    Comment


    • Detta var mange kræsj på en uke gitt! Ikkje bra

      Comment


      • martin sin 700 demonterte seg selv i dag eneste hele var vel maingear og muligens no bladegrips..

        Comment


        • Originally posted by Kim.A View Post
          Huff dyr helg. Jeg gjik ned med 450en i går når eg mists orienteringen.
          Smalt sikkli godt da den traff grusen! 2 servoer, main shaft, feathering shaft, canopy, blader, dfc links og litt te..

          Eg har ikke krasjet juhu
          Kjell Ove
          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
          Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

          Comment


          • Jeg har heller ikke kræsjet, men på mitt 4. eller 5. batteri med 130x'n, så begynte torque tuben å spise opp en dings jeg ikke vet hva heter på halen, også begynte halen å vibrere som alle har problem med, sikkert relatert. Tror jeg tar den med tilbake til smallsize i morgen og tar med noe større hjem igjen gitt :P

            Comment


            • tror ikke 130x krasj helt teller når gutta har blåst mange tusen

              Comment


              • Jeg kræsja ikke engang da, haha :P

                Comment


                • Originally posted by smackid View Post
                  Jeg kræsja ikke engang da, haha :P
                  Kjøp noe annet enn blade.....
                  Kjell Ove
                  ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                  Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                  Comment


                  • Originally posted by andersand View Post
                    martin sin 700 demonterte seg selv i dag eneste hele var vel maingear og muligens no bladegrips..
                    Å steike! Hvilken 700 var dette, og noen som vet hva som skjedde?

                    Comment


                    • Originally posted by Hanzo View Post
                      Å steike! Hvilken 700 var dette, og noen som vet hva som skjedde?
                      var ingenting igjen av vraket å analysere, men for meg så det ut som en link eller lignende røyk og ene main bladet gikk ned og begynte skrelle heli i lufta

                      Comment


                      • Originally posted by andersand View Post
                        var ingenting igjen av vraket å analysere, men for meg så det ut som en link eller lignende røyk og ene main bladet gikk ned og begynte skrelle heli i lufta
                        Ja helikoptre kan ha en helt egen egenskap i å selvdestruere seg når en link ryker
                        Var det en T-rex med det fantastiske DFC hodet, eller noe annet?
                        arhennie

                        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                        http://hadelandmfk.no/
                        www.henniehobby.no/arne

                        Comment


                        • Jeg tar en råsjangs og tipper at det dreier seg om en Vibe.
                          Kan det tenkes at unge lovende herr Larsen har glemt locktite på en skrue?

                          I så fall er det dårlig timing så nært opp mot VM.

                          Comment


                          • Vi snakker om den Martin ja. Uffda.
                            Det står en helt lik E12 oppe i Hakadal.
                            Kanskje han kan få leid den til VM
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • Originally posted by Jon Roger View Post
                              Jeg tar en råsjangs og tipper at det dreier seg om en Vibe.
                              Kan det tenkes at unge lovende herr Larsen har glemt locktite på en skrue?

                              I så fall er det dårlig timing så nært opp mot VM.
                              nja, ikke glemt loctite, var nok bare en link som knakk eller løsna i lufta, alt satt av armer etter sjekk på bakken. Sykt kipt å se det regne deler over stor radius, skjedde i set manover trening også, så ikke noe herjings

                              Comment


                              • idag så explodert G700 i luften , eg fly ikke hard så hade gjørt noe elev tictoc og så ett førsøk på aileron tictoc og var tilbaka på hovring mens eg pratat med Jonny så paaang rund 7-10m i luften , WTF
                                det enda vi ikke fant var den ena blad , sniff vist du går på felt se om du kan finner den , greit å får de vek från feltet
                                Attached Files
                                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                                HD 500 Cell : brain2

                                DX9

                                Comment

                                Working...
                                X