Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan har DU kræsjet helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by KimSorland View Post
    Første dag i idleup mode. Trur eg må øve litt meir på hoover i forskjellige retninger Video
    Hehe.. Veldig bra. Heli går i bakken, ser fort til hver side om noen så det og kremter litt.. Hehe...
    Ikke tenk på det i det hele tatt.. folk som aldri klarer å fly en meter, så du er godt på vei.

    Bare å fortsette å fly, så blir du bedre og bedre på det. Ellers kan jeg jo anbefale simulator.
    Du kan få veldig mye god stikketrening på sim når det er øspøs ute.
    Det er også en grei plass å teste nye ting, så kan du gjøre det med 450'en ute etterpå
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Originally posted by ehicks View Post
      Hvis man monterer GPS-antennen til DJI Naza bak frem blir flyveegensapene litt ... vankelige:
      Video forsvant gitt ... Men har hørt hvordan den er hvis GPS er løs. Sikkert noe i samme gata
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • Hadde nesten et møte med terra firma med Protosen i går. Hadde flytta Skookumen og snudd den med kablene fremover. Dog ikke snudd i gyro... var mildt sagt interessant å få den hel ned igjen, men det gikk med et skrik.
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • Originally posted by xilian View Post
          Hehe.. Veldig bra. Heli går i bakken, ser fort til hver side om noen så det og kremter litt.. Hehe...
          Ikke tenk på det i det hele tatt.. folk som aldri klarer å fly en meter, så du er godt på vei.

          Bare å fortsette å fly, så blir du bedre og bedre på det. Ellers kan jeg jo anbefale simulator.
          Du kan få veldig mye god stikketrening på sim når det er øspøs ute.
          Det er også en grei plass å teste nye ting, så kan du gjøre det med 450'en ute etterpå
          Ja eg har brukt sim også (next cgm), men har en tendens til å bli utålmodig øvelse gjer mester Blir ny runde imorgen. Litt roligere
          BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
          Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

          Comment


          • Før syntes jeg det var skikkelig kjipt å fly mens noen så på, og enda verre å kræsje mens noen så på. Nå synes jeg det er kjipt å kræsje hvis ingen ser på, for hvem skal da stå og hoie og le...?
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

            Anything worth doing is worth overdoing!

            Comment


            • Samme her. Jeg er nødt til å fly mikroene mine i bakgården (blir for lite plass inne til tider, for begrenset), så jeg har vent meg til å ha både katter og folk som tilskuere. Kattene er meget interessert, men når jeg lander heliet så de kan snuse, skjønner de at det ikke er fuggel. Flott vinterside du har forresten, fant mye nyttig der. Kaffe, whiskey og helikopter støtter jeg også, bare ikke alt samtidig. Tror jeg, hehehe...hadde et "Glenlivet Crash" med mCPX'en...og måtte bytte swashen :-p
              mSR, mSRX, Mini CP, mCPXv2, V120D02S, T-Rex250DFC/iKon, Forza450EX/iKon

              Comment


              • Originally posted by jotto View Post
                før syntes jeg det var skikkelig kjipt å fly mens noen så på, og enda verre å kræsje mens noen så på. Nå synes jeg det er kjipt å kræsje hvis ingen ser på, for hvem skal da stå og hoie og le...?
                :d :d :d :d :d :d :d :d :d

                Comment


                • Originally posted by andersand View Post
                  :d :d :d :d :d :d :d :d :d
                  Dine helikoptere eksploderer jo før du rekker å kræsje.
                  Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                  Anything worth doing is worth overdoing!

                  Comment


                  • Originally posted by jotto View Post
                    Dine helikoptere eksploderer jo før du rekker å kræsje.
                    Kun basert på løse rykter, endel vitneobservasjoner og noen videoer. pft ..

                    Comment


                    • I dag var jeg nesten innstilt på å kræsje (nære noen). Fløy min Blade 200SRX med forlenget halebom, i sterk vind - størrelse på heli tatt i betraktning. Så var det noen "duster" som ropte "det er ikke lov å fly helikoptere her!!". Jeg lot meg ikke affisere, måtte jo konsentrere meg om å holde mitt eksperimentelle heli i lufta, men fikk da stygge tanker om close pass og slikt, slem som jeg er. Det viste seg jo å være venner da, hehe. Men de fikk beskjed om å ikke rope for høytt i nærheten av RC piloter.
                      mSR, mSRX, Mini CP, mCPXv2, V120D02S, T-Rex250DFC/iKon, Forza450EX/iKon

                      Comment


                      • Ikke kræsja i dag (heller... bank i bordet), men hadde litt "lag" i halen og uling når jeg fløy funnels og hurricanes. Sjekka lagera i halen når jeg kom hjem nå, var ikke mye å rope hurra over. Bytta lager, så tenker jeg det blir bra igjen i morra...
                        Propellen skal være på toppen!
                        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                        Comment


                        • Huttetu, og den faens halen skal man alltid ha et sårt øye på ja. Lykke til!
                          mSR, mSRX, Mini CP, mCPXv2, V120D02S, T-Rex250DFC/iKon, Forza450EX/iKon

                          Comment


                          • Originally posted by Loke View Post
                            Men de fikk beskjed om å ikke rope for høytt i nærheten av RC piloter.
                            Hahaha, det er bare å venne seg til det. Bare vent til du er på smackdown, og det står masse tullinger bak deg som skråler "LOWER!!"
                            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                            Anything worth doing is worth overdoing!

                            Comment


                            • Hehe, ja da kan det vel bli "smackdown". Skal nok gå bra, jeg ignorerte jo ropinga til jeg hadde fullført flighten. Og om ikke tilskuerne får meg til å gå lavere, klarer jeg det nok utmerket selv. Har tendensen...
                              mSR, mSRX, Mini CP, mCPXv2, V120D02S, T-Rex250DFC/iKon, Forza450EX/iKon

                              Comment


                              • Her er resultatet av dagens krasj, det er omtrent ingenting igjen av Align 450 Pro v2.. Alle gir, hale og elektronikk overlevde..

                                BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                                Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                                Comment

                                Working...
                                X