Skal kjøpe nytt heli og lurer på om eg skal kjøpe fbl. Er det stor forskjell på fbl og et vanlig heli? kos vil eg merke forskjellen
Unconfigured Ad
Collapse
flybarless eller ikkje
Collapse
X
-
Et av argumentene er antall deler som må byttes med flybar kontra flybarless, ved kræsj. Samt oppgradering koster mer hvis du skal oppgradere fra flybar til flybarless senereKjell Ove
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4 -
mindre deler, bedre flytid, billigere kræsj, bedre i vind, flybar er såååå 2010, enkelt å sette opp. Svaret er ja
Mange vil nok si at "det er lurt å lære seg grunnprinsippene på heli og bla bla bla" men trenger man å lære stjernenavigasjon nå som man har GPS?Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Ikke noe å lure eller tenke på.
Gå for FBL (Flybarless).
Grunnene finner du i svaret til TrulsenTREX250 Super Combo + TREX450 Pro V2 + TREX700N 3G FBL + OS91HZ-R + Hattori pipe + E-Flite Blade MCPX v2
Futaba Radio 10CP, FASST RS617FS Receiver + FASST R6008HS receiver + Spectrum 6E
GoPro Hero2 + 5,8GHz FPV equipment
Realflight G45 simulator
Webside: http://kestral.no/Knut/RC/RC.htmComment
-
Bare fbl som gjelder, så fremt du ikke skal konkurrere i F3C, men selv der vurderes det fbl har jeg hørt rykter om.Comment
-
Kan dere rangere de beste FBL systemene for en kar som er såååååå 2010. Er det Vbar som er kongen, eller er det mange gode systemer ? Hva med Gyrobot ?
Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
EF Extra 300, 58" Electric
T-Rex 700N
www.artistic3d.netComment
-
V-bar, beastx, iKon, MSH, Brain, Spartan Vortex er alle veldig veldig gode systemer. Foretrekker personlig førstnevnte om jeg har behov for governor. Dersom det behovet ikke er der bruker jeg BeastX.Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Prisen på vbar har blitt redusert en god del nylig, og det er sikkert på grunn av konkurransen. De fleste anerkjente systemer flyr vel veldig bra nå.
Hvis du går for vbar, så pass på at du handler et sted der de faktisk har satt ned prisen. fast-lad.co.uk var billigst da jeg kjøpte i vinter.Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
Ikke noen som nevner Gyrobot ! Noen grunn til dette ?Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
T-Rex 700N
-
RoXXter Helicopter
De har noen småartige helikopter modeller også.........Elefun fører Gyrobot, men har aldri hørt om noen som faktisk har brukt det. Lurer på om dette skyldes pris, eller hva det nå måtte være.Last edited by OTA; 06-05-13, 19:56.Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
T-Rex 700N
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment