Announcement

Collapse
No announcement yet.

Merkelig selger....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merkelig selger....

    Jeg har vert bruker av rcmarked i hvertfall siden 2005-6, aldri har jeg vert utfor lignende.....
    Noen som har erfaringer med en som kaller seg for ........... på rcmarked?
    Vell denne karen vurderes annmeldt av meg hvertfall men politiet er kontaktet ang trusler og div....
    Trusler og trusler med ringing av naboer og arbeidsted, flyklubb uten at mannen har sendt noe i det hele tatt ....
    Truer med han er del av Karoli familien hva det nå enn betyr.....

    Og ikke bare det, han presterer å fornærme meg på det groveste på tekstmelding opp til flere ganger og krever forventer deretter at jeg betaler for en sendingslapp han hentet og betalte for på posten på eget initiativ uten noe form for avtale med meg på det.... og mannen har ikke bedre å gjøre på en fredagskveld enn å plage meg gjentatte ganger spesielt da jeg satt i bryllup, igjen forrige helg og fortalte at det passet meget dårlig...Og han holdt på hele helgen da, og dette brydde ikke mannen i det hele tatt.
    Og når jeg nå ber om fult navn er han ikke villig til å oppgi dette....

    Hva mener dere karer
    Skal man godta trusler og trakkasering ???

    Ikke bare det, men karen sender meg da en melding på slutten hvor han ber meg slutte å plage han etter at det er han som gjentatte ganger initierer kontakten og tar den til uforklarlige høyder med å tilsynelatende skremme deg med offentlig latterligjøring,for at du skal betale noe som helst på kontoen hans....

    Tenker bare på om dette var en ungdom han hadde drevet og kommunisert med på denne måten....
    Håper der er foreldre som plukker opp denne dritten før de påvirker barna dems på noe som helst måte...

    Nei takk og lov for folkeskikk er oppfunnet men ikke alle som er opplyst tydeligvis...
    Sånne kan vi kaste ut igjen i vannet mener nå jeg da...


    Ps. velger å ikke legge ut navnet hans her som selger om det ikke er skrikende behov for det ifra dere....

    Hilsen en meget forbannet pilot og bruker av RcMarked.no
    Fredrick G.
    Bergen
    79 Mod.
    Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
    130x

  • #2
    Hadde jeg i det hele tatt forstått noe som helst on denne konflikten ville jeg muligens hatt noen innspill.
    Etter å ha lest innlegget 3 ganger skjønner jeg dessverre ikke hvem som har gjort hva eller hvorfor.
    Peter Rahm
    Siggerud
    Cirrus RCFK

    Comment


    • #3
      Vel saken er sånn at denne selgeren er annmeldt av meg for trusler og div uten noen reel grunn til å komme med de...+ alle bevisene for det på sms er allerede sendt politiet...
      Mener hele saken lukter svindel fra selgers side....
      Selger avtaler med deg, sender deg ingenting og truer deg til å sette penger inn på kontoen hans eller ringer han naboer (mens jeg sitter i et bryllup) jobb og flyklubb, på tross av at vi har avtalt oppkrav hvor jeg har foreslått at jeg betaler inn kostnadene for det det koster i oppkrav før han sender...

      Men dette var plutselig ikke greit...

      Det jeg tenker på er om dette har hendt flere der ute?
      Og om det faktisk er noen som har vert så "dumme" og betalt denne mannen....

      Tipper fremgangsmåten hans er lik uannsett
      Fredrick G.
      Bergen
      79 Mod.
      Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
      130x

      Comment


      • #4
        Sandelig ikke got og si da en ikke vet hvem det er snakk om.
        Jeg har et par ganger opplevd kjøpere som sier de skal ha ting men som aldrig betaler eller henter oppkravspakker.
        Men som oftest går da ting bra.

        Comment


        • #5
          om han sender deg tekstmelding kan du vel bare plotte inn nummeret på Telefonkatalogen på nett - Opplysningen 1881 ? så finner du fort ut hvem det er.

          Men du skulle kjøpe noe av han, så har han ikke sendt pakken (den har iallefall ikke kommet frem til deg?) og nå vil han at du skal betale han?

          Comment


          • #6
            Han har ikke sendt noe og mistenker han aldri hadde tenkt til det siden forklaringene hans på hvorfor pengene måtte på konto istedenfor, og da var forklaringene forskjellig hver gang....(ville ikke akseptere at jeg betalte frakten før jeg sendte, noe som han gikk med på i starten)
            Dere vil ikke tro for en konstant mas og det var så ille at jeg måtte til slutt være ærlig og si at jeg hadde bedre ting å ta meg til enn snakke med han akkurat da siden jeg var i et bryllup som presisert tidligere... men fyren tok jo aldri poenget. måtte slå av mobilen til slutt....

            Har sjekket begge nr han ringte meg med, og ingen er registrerte....
            Håper politiet har bedre lykke med denne karen og finner ut av hans identitet. noe han ikke ville oppgi til meg....
            Last edited by HeliFred; 14-06-13, 23:13.
            Fredrick G.
            Bergen
            79 Mod.
            Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
            130x

            Comment


            • #7
              Hva var det du skulle kjøpe av han?

              Comment


              • #8
                Post navnet hans da vel, ikke værre enn det.. Kan jo være folk her inne som har vært utsatt for det samme og vet hvem det er....
                -Jim Johansen-
                Flyklart:
                Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
                Under construction:
                Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

                Comment


                • #9
                  Funker ikke på skjult nummer.. Dessuten en nyere telfon kan fase ut vedkommendes nummer om det er kommer opp på display slik at han ikke kan ringe deg. Står det skjult nummer så funker ikke det. Uansett så skjønner jeg ikke hva som er skjedd her etter å ha lest flere ggr. Har du sendt noe, mottatt noe, ubetalt osv.. ?
                  Last edited by Raptor; 21-06-13, 12:27.
                  Mvh.
                  Rolv Leirro

                  Comment


                  • #10
                    Enkelt og greit så vil du ikke ha noe mer med denne fyren å gjøre. Da burde heller ikke han ha noe ønske om å ha noe mer med deg å gjøre (dvs, i begges interesse). Uansett så er vel oppførselen hans plagsom og langt over det den burde ligge på uansett konflikt som har med rc å gjøre. Siden du allerede har anmeldt forholdet; be om besøksforbud. Da blir han forkynt en beslutning der han forbys å ta kontakt med deg, herunder epost, sms osv. Bryter han forbudet kan han ridsikere å bli pågrepet.
                    Geir


                    3D plane - 1D brain

                    Comment

                    Working...
                    X