Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
jeg mener raptor, jeg har testa scedau, og en caliber ombygd med 50 motor, men raptoren faller meg nærmest ved hjertet. god å lettflydd, pluss billig, både i innkjøp og delekjøp.
Det er nok mest smak og behag - Forresten, hva er best?
Best=billigst pris for den som foretrekker det
Best=mest mulig metalldeler for den som liker gadgets
Best=superstabil for en nybegynner
Best=super-responsiv for den erfarne 3d-pilot
osv...
Selv er jeg happy med min raptor, men ser man på helikopteret uten å tenke pris og deletilgang etc finnes det jo mange andre gode maskiner i 50-sjiktet. Tror f.eks ikke JR ville fått solgt sin Sylphide 50 tid 2x raptor-pris dersom den ikke er "bedre" på noen måte.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment