Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg skal bestille en Raptor 50. men er litt usikker på motor,
Bør jeg kjøpe med Os 50 hyper med en gang? eller holder TT motoren?
Er Os motoren veldig mye bedere og snillere og ha med og gjøre?
jeg ahr testa begge, og mener det er tull å kjøpe en os motor med en gang. man kan kjøpe kit med tt motoren i, å bruke denne i lange tider, og evt kjøpe en OS 50 senere. nå har den nyeste tt motoren min runna 50 liter, og den går fortsatt kjempefint. TT motoren krever lengre innkjørings periode, men du har igjen for det prismessig i lengden mener jeg
Jeg har en OS 50 Hyper. Har også hatt den vanlige OS50.
Hyper'n virker veldig god og sprek. Anbefales.
Du kan bruke den vanlige orginale 50 potta som følger med ny R50.
TT50 i forhold til OS. Tja... jeg er ikke i tvil om det jeg da, men smaken er som baken...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment