Announcement

Collapse
No announcement yet.

tail wag vid pitch pump

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tail wag vid pitch pump

    bytte ikon ut på min trex500 å satt ditt vbar men nu får jag tail wag vid pitchpump også vid tic-toc , hade ikke detta problem med ikon , vad skall man justera på
    tack

    - gov st1 HS 2500
    - motor scorp HK3226-1600kv med 13t
    - MKS DS760 på tail och MKS 9660 a+
    - HobbyWing 100A V3 bruker intern phasesensor


    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

  • #2
    tack xilian
    nu kan eg legger in min vbar fil så noe vbar guru kan tipsa om vilka parameter en kan endre
    Attached Files
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Prøvd uten governor bare for å se om det er relatert til den ? Evnt justert gain på governoren
      Rasmus Fauske
      TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
      http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

      Comment


      • #4
        Høres veldig ut som governor som føkker opp det her. Juster ned gain på governor, evt sett opp endpoints på governor på nytt om det ikke hjelper å justere gain.

        Det *kan* også være batteripakkene dine som lager trøbbel, hadde lignende situasjon på min Protos hvor batteripakkene var godt utslitte, med nye pakker så forsvant nesten all tail wag. Og etter rekalibrering av gov så var den perfekt.
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #5
          bytt til ikon

          Comment


          • #6
            Kom deg ut å fly Anders! Sitte her og trolle da
            Helikopter:
            T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
            Radio
            Spektrum dx 18

            Comment


            • #7
              Originally posted by andersand View Post
              bytt til ikon
              Brenn i vaffeljernet! Ikon du lissom... Nei, takke seg til skikkelige gyroer
              Propellen skal være på toppen!
              Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

              Comment


              • #8
                nu har testa lite igen med olika gain på både tail og gov utan noe framgång , gjørde også som på mrmel's video



                men ner eg deaktivera gov så allt gikk bra endra på kurve så eg fikk rund 2300 ; 2500 : 2700 men problem er att den håll ikke turteller konstant og batterier er bra gens ace 3300 mah 35C og hade 33% igen på pakka

                og øvergång frå de olika mode er ikke smooth , man er vant med gov og myk øvergång mellon flight mode

                Click image for larger version

Name:	20140917_183850.jpg
Views:	1
Size:	313.0 KB
ID:	609232


                nu har ikon satt tilbaka på Trex500 og kanske veldigt snart kommer vbar til salg ( lite dumt den virkat veldigt bra i min gamla Goblin 500 )
                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                HD 500 Cell : brain2

                DX9

                Comment

                Working...
                X