Er det flere en absolutt hobby på hamar som selger quick option til raptor i norge?
Unconfigured Ad
Collapse
QUICK OPTIONS
Collapse
X
-
Mener å ha lest at xmode har begynt å føre quick deler (tidligere Tronds hobby).
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\". -
Husk at de aller fleste options til Raptor er "downgrades"....
Metall-deler er tyngre og de demper ikke vibrasjon så godt som de originale plast-delene.Comment
-
Hei
www.xmode.no har tail montert servofeste, du finner det her :http://www.mamut.com/controls/shop/s...s=xmode&gid=69 et stykke ned på siden.
varenummer: PV0321 Rear Mounted Tail Servo
Morten- Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
- Skymaster Hawk m/ATJ220SV
- Krill Avanti S m/ATJ220SV
- Eurofighter m/Behotec 180 Gold
Comment
-
Originally posted by rcmannenSå raptor 50 SE er en "downgrades"Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
-
kjøp servo feste til haleservo fra caliber 30
og kjøp en løs carbon stang lengde som du kapper i to. det blir billigere, og du har reserve til du har ramla i bakken en gang, dessuten er det servofestet helt ok og koster 92 kr hos martinsen hobbyCompass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
-
Originally posted by hwmå flytte en dyr servo (rask digital servo) bak til eksospotta når det fungerer utmerket i orginal festet er uten tvil downgrades.
mvh.
Ole AndréComment
-
nå har jeg sett rappien til hvm i lufta med servo på standard plass, og for ikke å snakke om dr. phil sin, og at det er en meeeeeget bra løsning er hevet over enhver tvil. bruk aa batteri pakke så er ikke vekta noe problem i det hele tatt da. jeg har hatt begge deler, og på min nye 50 blir det std montering uten tvilCompass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
-
raptoren min er ikke framtung med servoen foran og 2400 ma nicad batteri i nesa. har lest mye på run ryder de siste åra og de fleste klager faktisk over at raptoren er baktung dette er også min erfaring.
er også klar over at servoene er vanntette,men all oljen og dritten som fester seg på servoen bak på halen spiser opp pakningene etter hvert og da kan det bli problemer. har flydd caliber 30 , sceadu evo 50 , og freya90 med servoen bak på halen så jeg har litt erfaring med dette.Comment
-
Originally posted by hwmraptoren min er ikke framtung med servoen foran og 2400 ma nicad batteri i nesa.Det skjønner jeg virkelig ikke hvordan du får til. (det er en R50V2 vi prater om?) Hva slags annen hardware har du og hvor er det plassert? Hvis du legger batteriet på undersiden av servobrettet så kan det nok rime det du sier.
Originally posted by hwmhar lest mye på run ryder de siste åra og de fleste klager faktisk over at raptoren er baktung
Uavhengig av hva de fleste skriver på Runryder så ble hvertfall min R50 nesetung med servoen i originalposisjonen og da har jeg 50g servoer over det hele og 1600mAh 2/3SC celler oppå brettet foran. Og jeg ville tror at de aller fleste har et setup som er temmelig likt dette vektmessig! ALLE "stock" raptorer jeg har løftet på har alle vært en anelse nesetunge.
Originally posted by hwmer også klar over at servoene er vanntette,men all oljen og dritten som fester seg på servoen bak på halen spiser opp pakningene etter hvert og da kan det bli problemer.
mvh.
Ole AndréComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment