Unconfigured Ad

Collapse

AccuRC på tilbud

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jotto
    • Jul 2007
    • 3060

AccuRC på tilbud

Elefun har kalender-tilbud på AccuRC heli-simulator idag: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=30098

Prisen er 695 mot normalt 1095. Det er jo et ok tilbud.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!
  • Kyrre
    • Feb 2009
    • 2322

Kjapt spørsmål, er denne kun for heli, eller for oss plankeflyvere også?

Comment

• Pondus69
      • Mar 2010
      • 18

(ref Elefun)
      I første omgang er det helikopter som er tilgjengelig i simulatoren, så skal det etter planen komme en gratis oppdatering med flymodeller, og så en oppdatering senere med multikopter, denne også gratis. Software og firmwareoppdateringer finnes her: http://www.accurc.com/support/

Comment

• SmurfAir
        • May 2013
        • 1629

Min tidligere skepsis til at her satses det på heli, og at fly ikke blir prioritert ser ut til å slå til dessverre.
        De antydet i sommer at det skulle komme oppdatering med fly kanskje i løpet av august, men det ser ut til å vente på seg....
        Det er fortsatt dessverre helt fritt for fly, skulle gjerne ha sett flere konkurrenter til Phoenix og RF hva gjelder fly.

Men for heli-folket så er det nok noe annet.
        Last edited by SmurfAir; 09-12-14, 21:25.

Comment

• jotto
          • Jul 2007
          • 3060

Jeg antar at de har fokusert på generell stabilitet og brukervennlighet fremfor støtte for fly i første omgang, siden de har fått litt kritikk for det etter første release. Helikopter er jo et veldig smalt nisjemarked sammenlignet med fly, så det ville jo vært rart om de ikke støttet det etterhvert.

Comment

• SmurfAir
            • May 2013
            • 1629

Sikkert lurt det jotto, bedre at ting virker med noe begrenset utvalg, enn at det er masse som ikke virker
            Phoenix i versjon 5, var absolutt ikke ferdig da de slapp versjon 5.0, så mye bugs og tull at de trakk den en periode.
            Men de sto på skikkelig for å løse det, så all ære for det.
            Kom vanvittig mange builds før ting var på stell så det gikk an å bruke det, men hva gjelder planke så liker jeg Phoenix godt.

Apropo heli og nisje, jeg har inntrykk av at det er flere som flyr heli nå, enn det var på 80-tallet da jeg var mer aktiv med heli.
            Men det har skjedd så mye med teknikk og pris siden da, at det er mer overkommelig både å fly og kjøpe heli nå

Comment

• jotto
              • Jul 2007
              • 3060

Originally posted by SmurfAir
              Apropo heli og nisje, jeg har inntrykk av at det er flere som flyr heli nå, enn det var på 80-tallet da jeg var mer aktiv med heli.
              Men det har skjedd så mye med teknikk og pris siden da, at det er mer overkommelig både å fly og kjøpe heli nå
              Ja, helikopter har absolutt blitt mere mainstream nå enn for 10 år siden! Det hjelper jo at et helikopter ikke koster 2+ månedslønner lengre...

Comment

Working...