Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har skjedd med forumet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by xilian View Post
    Dette er et system som aldri er brukt hverken her eller på RS, men jeg vet en del større forum bruker det.
    I bunn og grunn handler det om å merke de som bidrar, samt de som gjør det motsatte.
    Takk for svar, får bare håpe at brukerene her støtter opp om diskusjoner, kommenterer tråder og gir oss et levende og aktivt miljø.
    "Likes" har vi på Facebook med sine ulemter og fordeler, men jeg ser ikke direkte behovet her..
    Audun Johnsrud
    Nittedal - HMFK

    * Flyr divserse planker og noen visper.
    En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

    Comment


    • #32
      xilian: ang User Reputation tror jeg det er alt for lite trafikk på forumet til å bruke noe slikt. Føler det er mer for å "godkjenne" uttalelsene til enkelte brukere sammenlignet med random brukere.

      Men om en ikke har himla stort volum slik at en kan bruke det for å filtrere uttalelser så føler i hvertfall jeg det har begrenset verdi
      Last edited by rfauske; 04-01-15, 21:20.
      Rasmus Fauske
      TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
      http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

      Comment


      • #33
        Originally posted by Super73 View Post
        Egentlig er jeg ganske overrasket! Jeg opplevde forumet som nesten dødt, men det viser seg jo at mange faktisk er innom og bruker forumet regelmessig, selv om skrives lite. Det er et godt utgangspunkt for videre utvikling.
        Oppfordringen til alle blir dermed å poste mer, ikke nødvendigvis bare "tommel opp" kommentarer, men like gjerne spørsmål, info, betraktninger, planer, oppturer og nedturer.
        Enig med de som sier at informasjonen er så lett tilgjengelig, at en ikke nødvendigvis trenger å gå gjennom et forum for å finne svar. Det jeg imidlertid liker med forumet er at du lettere møter litt "motstand". Du kan Google deg frem til anbefalte servoer til ditt neste prosjekt, men poster du spørsmålet på et forum får du lettere info om styrker, svakheter, alternativer osv.
        Videre savner jeg de gode gamle "hva er det beste" temaet. Jeg er for tiden på jakt etter et nytt prosjekt, men har ikke funnet noe særlig info her på forumet om de aktuelle modellene. Tenker jeg starter en ny tråd om det.....
        Ellers har jo solen snudd, så mye mulig aktiviteten tar seg opp av seg selv. La imidlertid det ikke bli en sovepute, ut med finger'n og post. Forventer massiv respons på min neste tråd.....
        Et godt spørsmål har fått mange gode svar og kommentarer. Viktigste påminnelse for meg er å skrive, ikke bare lese. Og at andre som skriver gjerne vil ha tilbakemeldinger, det er utrolig nok lett å glemme
        Jørn L. S.
        T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
        Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

        Comment

        Working...
        X