Unconfigured Ad

Collapse

Noen spørsmål om t-rex innstillinger

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hawky
    • Jul 2004
    • 38

Noen spørsmål om t-rex innstillinger

Hei

Lurer på noen ting angående dette heliet. Til nå har jeg ikke brukt negativ vridning på bladene. Jeg vet ikke hvordan innstillingene til dette skal være. F.eks. i overgangen mellom positiv til negativ vridning skal turtallet da synke for så å øke mer jo mer negativ vridning man gir? Eller skal turtallet være omtrent jevnt hele tiden?

En annen ting er at trackingen på bladene er helt feil på negativ vridning, men helt perfekt på full positiv vridning. Noen som vet hvordan jeg kan få trackingen fin på begge disse plassene?
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

På Trextuning finner du forklart dette med throttle/pitch curver men er du klar for invertert flyging?
    Høres ut som bladene dine ikke er helt like. Om du justerer slik at de tracker rett negativt, får du da samme feil med positiv?

Comment

• Hawky
      • Jul 2004
      • 38

Tror nok at jeg er ganske så klar for inverted flyging. Har i alle fall ikke noen problemer med å fly vanlig. På afpd hovrer jeg inverted uten problemer. Det at jeg tar feil på hvilken retning jeg må korrigere på skjer absolutt ikke lengre. På pcen klarer jeg og å fly inverted og få til fine svinger.

Men når det kommer til virkligheten så tror jeg ting kan bli mye værre. Ting fungerer ikke alltid like så perfekt som på simulator.

Comment

• Tintin
        • Jan 2005
        • 4631

Bare lurte siden du ikke hadde funnet kurve for det enda men det høres ut som om du er moden ja.
        Sjekk Trextuning som sagt, der finner du forslag.

Comment

Working...