Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kalt Sangyo Baron 20 deler.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kalt Sangyo Baron 20 deler.

    Jeg har et Baron 20 helipoter fra Kalt som har stått evigheter i et skap.

    I mellomtiden har jeg flydd litt fly, men vil nå ta frem Baronen igjen.

    Men flere av plastdelene hadde blitt så sprø at de gikk i stykker med en gang jeg startet opp herligheten. (Kjølevifte, stabilistaorflater, halefinne, etc.)

    Jeg har snakket med et firma ved navn Mortens Hobbyloft for ca 1 år siden. Han sa at han kunne skaffe deler. (Mener å huske at han nevnte noe om at han kunne skaffe de fra England)
    Men etter å ha mast på han en del ga jeg opp. Og nå ser det ut som at det firmaet har opphørt.

    Er den noen som vet hvem som muligens forhandler deler til dette helikopteret enda?

    Vil helst slippe slitet med å frese delene til selv. Og ikke vil jeg kjøpe nytt helikopter heller, da legger jeg like så gjerne hele prosjektet på hylla igjen.

  • #2
    Hei nervevrak

    Tror det blir vanskelig å skaffe deler til helikopteret ditt, for alt jeg vet lages ikke Kalt lenger.
    Hvis du ønsker å starte med helikopter er mitt råd : Kjøp noe nyere Raptor eller shutlle

    /Nils Olav
    Nils Olav Moe

    Elefun
    www.artistic3d.net
    www.3dpilot.net

    Comment


    • #3
      Jeg har bestemt meg for en Vario-Lynx. Siden jeg jobber med Lynx.

      Men vil gjerne få litt fingerfølelse tilbake. Før jeg eventuelt prøver å fly et helikopter til 20.000+

      Ut i fra de butikkene jeg har vært i kontakt med, så virker det som at det er umulig å få tak i slik du sier
      Så det ender vel med at jeg dreier de delene som er ødelagt, på jobben.

      Comment

      Working...
      X