Unconfigured Ad

Collapse

salgs pris på Raptor 90STD?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heligutten
    • May 2004
    • 271

salgs pris på Raptor 90STD?

Hei!

Lurer på hva man kan ta igjen til pris på denne heli`n , da jeg har funnet ut at jeg ikke trenger den. Har Rap. 50v2 + at jeg ikke har sterker nok starter!

*OS max 91 SX-H ring C- Spec ”Gold Top” (u/ pumpe)
    *4x digitale Futaba servoer S9252
    *1xFutuba DP149 mottaker
    *1xFutuba 601 m/dig servo
    *2400mA Sanyo batteri Pakke
    *Batteri overvåker
    *Curtis Youngblood potte
    *SAB222 Carbon rotorblader
    *SAB Carbon tail blader
    *SAB Carbon padlere

Dette er det jeg har til utstyr på den , heli`n er KUN flydd nesten hel tank pga oppdaget et feil med hale servoen.
    Da ble sendt tilbake til Cyber og bytte ut all innmaten -garanti sak!

Siden har den stått på hylla.

Nypris 16 000,- selges for 13 000,-

Er det en riktig pris å ta? Eller hva selges disse for på marken i brukt tilstand?

Min er helt strøken og ser ikke at det er blitt brukt..!!

Medfølger oxo extra sett med SAB carbon blader..

Selger den pga litt større intersse for rc fly/jet.
    Last edited by Heligutten; 07-01-06, 16:45.
    Tommy

Futaba 14Mz 2,4GHz
    Futaba 10CG 2.4GHz

Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
    Raptor 50Titan SE (x3)

Div. modell flyr.. (alt for mange)
  • sskogen
    • Feb 2005
    • 403

Hmmm det der høres mistenkelig ut som den som har stått på toppen av hylla på Hobbyland i Strømmen en god stund nå?

//Svein
    Med forbehold om dårlige dager:

Svein Skogen

Comment

• Heligutten
      • May 2004
      • 271

Hæ?

Dette er ikke noe som står i en butikk! Dette det som jeg eier og ikke har brukt/rørt den siden den første turen i sommer 05.

Det er pga jeg ikke har hatt tid til å bruke den ig interssen har dabbet av litt i sommer pga litt et annet hobby.

Også at jeg har ikke fått anskaffet meg en kraftig nok starter til 90`n , da jeg har ikke er sterk nok til 90`n , men til 50`n min.

Fikk lånt en starter av en i klubben på plassen i sommer da jeg fikk hjelp til å justere/trimme inn 90`n av han..
      Tommy

Futaba 14Mz 2,4GHz
      Futaba 10CG 2.4GHz

Raptor 50Titan SE (x3)

Comment

• ThomasB
        • Aug 2004
        • 1305

ikke for å virke pirkete, men hvis du har tatt deg råd til å handle 90 maskin, så har du vel strengt tatt råd til en sullivan hi-torque og ville jeg tro. de aller fleste med innsikt i denne hobbyen vet at det koster 2x så mye å fly 90 maskinen i drifts kostnader med fuel, enn å fly en 50, er vel strengt tatt derfor 90 prosent av alle 90 maskiner blir solgt igjen, da eierne finner ut at dette er i råeste laget for lommeboka. hehe. men... pris, tipper at 13 ikke er så galt
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

Comment

• Heligutten
          • May 2004
          • 271

joa... har rå til en sullivan hi-torque starter , men fant ut at det var litt "utenkt" kjøp av 90`n og kanskje kan bli litt for "hefftig" for lommeboka utover da jeg forsatt er nybegynner... Men gud for en maskin..

Har sett en aksjon , en Kjetil Strøm. Da han hender av og til besøke klubblederen der jeg er fra da har han med seg noe på turen.

PS! var også til stedet da han krasja R90SE`n sin.... uff for en syn...!

+ at jeg fått litt mer intersse for fly - jet som jeg ønsker å kunne flydd en gang i fremtiden...
          Tommy

Futaba 14Mz 2,4GHz
          Futaba 10CG 2.4GHz

Raptor 50Titan SE (x3)

Comment

• ThomasB
            • Aug 2004
            • 1305

men ingen slår kjetil da, ikke her til lands iallefall, hehe, men. 90 maskiner er gromme de, std er ikke dyrest å mose, men SE koster cash når den lander HARDT.
            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
            www.airheads.no

Comment

Working...