Som jeg skrev tidligere: jeg har selv hatt en Nexus (5 år siden) og husker fortsatt hvor forbanna jeg til tider var over de dårlige tekniske løsningene, kjøleproblemene, vibrasjoner og tvilsomme flyegenskaper. Jeg har to tips som kan gi litt sorg og sinne,- men det er bare godt ment!
1) Kvitt deg med Nexus`n (eller legg den på hylla) og skaff deg en maskin som brukes i miljøet rundt deg. Hvor bor du? Nexus`n er fra begynnelsen av 90-tallet og både mekanikk og flyegenskaper er akterutseilt og den har relativt dyre deler som er vanskelig å oppdrive i dag. Om du ser på nettet så vil du fort oppdage at det er TT Raptor eller Hirobo Sceadu som er mest brukt i heli-miljøene i dag i denne størrelsen. Tro meg, det er en god grunn til det
2) Spør hva som brukes av utstyr FØR du handler neste gang.... Det er drit-kjipt å ha ett helikopter der det er komplisert eller kostbart å få tak i deler.
Sorry, livet kan være tøft!
Om du imidlertid vil få liv i maskinen kan du prøve dennne linken til Kyosho-pushere i Norge som kan hjelpe deg med deler: http://www.kyosho.no/pdf/01NO.pdf
1) Kvitt deg med Nexus`n (eller legg den på hylla) og skaff deg en maskin som brukes i miljøet rundt deg. Hvor bor du? Nexus`n er fra begynnelsen av 90-tallet og både mekanikk og flyegenskaper er akterutseilt og den har relativt dyre deler som er vanskelig å oppdrive i dag. Om du ser på nettet så vil du fort oppdage at det er TT Raptor eller Hirobo Sceadu som er mest brukt i heli-miljøene i dag i denne størrelsen. Tro meg, det er en god grunn til det

2) Spør hva som brukes av utstyr FØR du handler neste gang.... Det er drit-kjipt å ha ett helikopter der det er komplisert eller kostbart å få tak i deler.
Sorry, livet kan være tøft!
Om du imidlertid vil få liv i maskinen kan du prøve dennne linken til Kyosho-pushere i Norge som kan hjelpe deg med deler: http://www.kyosho.no/pdf/01NO.pdf
Comment