Unconfigured Ad

Collapse

Simulator spm.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oly.jonny
    • Sep 2005
    • 332

Simulator spm.

Eg holder på med å laste ned ein G3 simulator fra nettet. eg har denne radioen: http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...kategoriID=119

Har eg fårstått tingene rett viss eg trur at eg treng berre denne får å fly sikkeleg sim
    Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
    -T-rex 450 HDE
    -E-sky honey bee fp(pulverisert)
    Status: Skulelei
  • TheUrgeMan
    • Nov 2004
    • 50

Realflight G3

Hei.

Du må nok kjøpe den for å få det til å virke.

Kopibeskyttelsen ligger i den radioen som følger med, og uten den vil det ikke virke.
    John

Comment

• fly-fantomet
      • Oct 2004
      • 48

Hvis du laster ned G2 i stedet for G3 virker det du har hehe.... Men det er ikke lov da

Comment

• Tintin
        • Jan 2005
        • 4631

Jeg trur ikke man diskuterer slike ting her....

Comment

• Biggles
          • Mar 2006
          • 238

Aerofly VS Hitec Eclipse

En kompis har aerofly sim med dummysender - jeg hadde lyst til å prøve aerofly'n med min Eclipse. kjøpte Usb-kabel og dro hjem til han. Fikk ikke programmet til å "finne" min sender.

Noen som har erfaring med dette? Skal jeg kjøpe en simulator så vil jeg ha en hvor jeg kan bruke min Eclipse - ikke en dummy.
          Finnes aerofly sin sim i forskjellige utgaver?

Comment

• tyor
            • Mar 2005
            • 9757

kjenner ikke aerofly. men på Realflight g2 så må jeg legge inn radioen som joystick i windows for at programmet skal finne den.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

Comment

• stianoyen
              • Mar 2006
              • 22

Aerofly

Originally posted by Biggles
              En kompis har aerofly sim med dummysender - jeg hadde lyst til å prøve aerofly'n med min Eclipse. kjøpte Usb-kabel og dro hjem til han. Fikk ikke programmet til å "finne" min sender.

Noen som har erfaring med dette? Skal jeg kjøpe en simulator så vil jeg ha en hvor jeg kan bruke min Eclipse - ikke en dummy.
              Finnes aerofly sin sim i forskjellige utgaver?
              Dummysenderen må være koblet til pcen i egen USB port samtdig med Eclipsen din for at den skal virke. Kopibeskyttelsen ligger i senderen eller i USB kabelen hvis du har kjøpt programmet uten dummysender. Etter at du har koblet begge deler til, må du velge Eclipsen inne i menyen, slik at den styrer fly nr. 1. (evnt fly 2 hvis dere skal fly samtdig.) Det er ikke alltid at det står et fornuftig navn når du skal velge sender, men du får prøve de forskjellige navnene som dukker opp til det virker. Husk at senderen din må stå i PPM mode for at det skal virke. Står den i QPCM er alt dødt.

Hilsen Stian.

Comment

• Biggles
                • Mar 2006
                • 238

Originally posted by stianoyen
                Dummysenderen må være koblet til pcen i egen USB port samtdig med Eclipsen din for at den skal virke. Kopibeskyttelsen ligger i senderen eller i USB kabelen hvis du har kjøpt programmet uten dummysender. Etter at du har koblet begge deler til, må du velge Eclipsen inne i menyen, slik at den styrer fly nr. 1. (evnt fly 2 hvis dere skal fly samtdig.) Det er ikke alltid at det står et fornuftig navn når du skal velge sender, men du får prøve de forskjellige navnene som dukker opp til det virker. Husk at senderen din må stå i PPM mode for at det skal virke. Står den i QPCM er alt dødt.

Hilsen Stian.
                Akkurat - da er det antagelig egen versjon for "egen sender", hvor beskyttelsen ligger i programmet og ikke i senderen. Kjøper uansett ikke sim uten å være 100% sikker på at egen sender kan brukes.

Comment

• Knett
                  • Nov 2005
                  • 139

Ingen problemer med å bruke Eclipse mot AeorflyPro. Har brukt dette i et års tid nå, fungerer helt glimrende. Bestilte med interfacet for Hitec, dette fungerer også mot Multiplex senderen, mener det er samme også mot Futaba.
                  ----------------------------------------------------------------------
                  Kenneth Thommesen
                  http://www.vingen.no/
                  www.bmfk.org

Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
                  RaceM, Aspire
                  Pike Perfection
                  35cc Extra 260
                  Extra 300L Leki

Comment

• oly.jonny
                    • Sep 2005
                    • 332

er det noe prob med dummysenderen som følger med G3 da?? er ikkje den grei til trenning??
                    Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
                    -T-rex 450 HDE
                    -E-sky honey bee fp(pulverisert)
                    Status: Skulelei

Comment

Working...