Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
En kompis har aerofly sim med dummysender - jeg hadde lyst til å prøve aerofly'n med min Eclipse. kjøpte Usb-kabel og dro hjem til han. Fikk ikke programmet til å "finne" min sender.
Noen som har erfaring med dette? Skal jeg kjøpe en simulator så vil jeg ha en hvor jeg kan bruke min Eclipse - ikke en dummy.
Finnes aerofly sin sim i forskjellige utgaver?
En kompis har aerofly sim med dummysender - jeg hadde lyst til å prøve aerofly'n med min Eclipse. kjøpte Usb-kabel og dro hjem til han. Fikk ikke programmet til å "finne" min sender.
Noen som har erfaring med dette? Skal jeg kjøpe en simulator så vil jeg ha en hvor jeg kan bruke min Eclipse - ikke en dummy.
Finnes aerofly sin sim i forskjellige utgaver?
Dummysenderen må være koblet til pcen i egen USB port samtdig med Eclipsen din for at den skal virke. Kopibeskyttelsen ligger i senderen eller i USB kabelen hvis du har kjøpt programmet uten dummysender. Etter at du har koblet begge deler til, må du velge Eclipsen inne i menyen, slik at den styrer fly nr. 1. (evnt fly 2 hvis dere skal fly samtdig.) Det er ikke alltid at det står et fornuftig navn når du skal velge sender, men du får prøve de forskjellige navnene som dukker opp til det virker. Husk at senderen din må stå i PPM mode for at det skal virke. Står den i QPCM er alt dødt.
Dummysenderen må være koblet til pcen i egen USB port samtdig med Eclipsen din for at den skal virke. Kopibeskyttelsen ligger i senderen eller i USB kabelen hvis du har kjøpt programmet uten dummysender. Etter at du har koblet begge deler til, må du velge Eclipsen inne i menyen, slik at den styrer fly nr. 1. (evnt fly 2 hvis dere skal fly samtdig.) Det er ikke alltid at det står et fornuftig navn når du skal velge sender, men du får prøve de forskjellige navnene som dukker opp til det virker. Husk at senderen din må stå i PPM mode for at det skal virke. Står den i QPCM er alt dødt.
Hilsen Stian.
Akkurat - da er det antagelig egen versjon for "egen sender", hvor beskyttelsen ligger i programmet og ikke i senderen. Kjøper uansett ikke sim uten å være 100% sikker på at egen sender kan brukes.
Ingen problemer med å bruke Eclipse mot AeorflyPro. Har brukt dette i et års tid nå, fungerer helt glimrende. Bestilte med interfacet for Hitec, dette fungerer også mot Multiplex senderen, mener det er samme også mot Futaba.
----------------------------------------------------------------------
Kenneth Thommesen http://www.vingen.no/
www.bmfk.org
Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
RaceM, Aspire
Pike Perfection
35cc Extra 260
Extra 300L Leki
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment