Unconfigured Ad

Collapse

Kyosho fans - se her! (hvis dere finnes)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Isak
    • Apr 2004
    • 680

Kyosho fans - se her! (hvis dere finnes)

Hei

Holder på å hjelpe igang en ivrig helikopterpilot for tiden, og han har kjøpt seg et brukt kyosho 30 et eller annet helikopter. Ganske vanlig type selv om jeg ikke kommer på hva modellen heter i farten I oppstartsfase så vil det bli en og annen smellen slik at etterspørselen etter deler er stor og problemer oppstår når det nesten ikke går an å få tak i deler. Det er ikke store varesortemanget som finnes rundt om kring i norges hobbybutikker, det er nesten så folk ser dumt på en hvorfor en ikke kjøpte raptor.

Så det spørsmålet mitt er til dere som driver med Kyosho - hvor får dere tak i deler hen? Bestiller dere i store kvanta i kina eller finnes det noen ihuga fanatikere som selger kyosho enda her på berget ?? Den nye og ikke minst ivrige piloten vil ikke lenger vente i 14 dager på hver eneste bestilling han gjør nemmelig - vi skal jo tross alt fly litt å

Jeg flyr selv raptor ( som resten ) men trodde ikke problemet var så stort som det tydeligvis er. Noen som vet om Hirobo eiere sliter like mye ?? Det er jo nesten litt synd at det et merke skal dominere så vanvittig på markedet.. hmm.. sa noen hitech ? ( og hvorfor i svarte blir smiletrynene mine så strekete?)
    Last edited by Isak; 22-05-06, 17:12.
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Er ikke Kyosho fan men Kyosho har egen butikk i Oslo sentrum.

Comment

• Trondhjem
      • Dec 2004
      • 639

Kyosho

Hei.
      Du kan også sende en forespørsel til
      Martinsen Hobbyservice
      Tlf 32130222

Er hjemme siden.

Mvh
      Odd Arne
      OAF
      Caliber 30FT MiniTitan
      Div Fly
      Radio Hitec Aurora 9
      www.ringerikemfk.com
      http://modelsport.no/

Comment

• tyor
        • Mar 2005
        • 9757

hei Isak har ikke hobbyloftet på stjørdal kyosho som spesialitet da?
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

Comment

• Isak
          • Apr 2004
          • 680

Neida tyor, morten har egentlig veldig lite kyosho. Det går for lite kyoshodeler i følge han selv.

Skal høre med nevnte butikker - men er det ingen som bruker en butikk regelmessig som kan gå god for lagerstatus og , leveringstid?
          Runar Isaksen
          risaksen@bluezone.no

Comment

• andre78
            • Nov 2005
            • 163

Er en nyoppstartet hobby butikk her i kr.sand som kun selger kysho , holder til på berg senteret ...
            Mvh Andre`søhagen

Comment

• filtvet
              • Apr 2006
              • 90

Originally posted by andre78
              Er en nyoppstartet hobby butikk her i kr.sand som kun selger kysho , holder til på berg senteret ...
              Kyosho mistet markedet bla grunnet pga høye delepriser. Kjøp heli etter hvor enkelt det er å få tak i deler. Krasj blir det uansett

Comment

• ThomasB
                • Aug 2004
                • 1305

Jeg er ikke kyosho fan akkurat, men den nyeste 50'en dems er lovende, både i pris og deletilgang/pris. pluss at den flyr bra og.
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

Comment

Working...