Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasama hode til raptor 50

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kasama hode til raptor 50

    Hei.
    Er det noen som flyr med Kasama hode på raptoren sin?
    Jeg har akkurat satt sammen mitt, og er imponert over kvaliteten på det.
    Det har en god del muligheter med instillinger dvs. flere alternative plasseringer på linkene, så en kan sette opp hodet med forskjellige instillinger på cyclic og pitch.
    Hadde vært fint å høre om noen andre har erfaringer med dette hodet.
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

    Team Visa...

  • #2
    Kjøpte det her :
    http://www.z-rc.com/?action=displayP...e&viewItemID=8
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

    Team Visa...

    Comment


    • #3
      Har et slikt sett liggende på hobbybordet selv akkurat nå. Kom i posten i går. Deler gjerne erfaringer når jeg har noen!

      Er også imponert over kvaliteten. Ser meget lekkert ut. Nå har jeg ikke begynt å montere ennå, så om toleransene er gode er for tidlig å uttale seg om.

      Men jeg la merke til en ting, de store lagerne som holder senterstykket for spindelen på plass føles skikkelig hakkete når jeg dreier dem rundt. Det er jo bare så vidt det vil være i bevegelse under bruke så jeg regner med det går greit, men er det andre som har merket det samme?`
      Attached Files
      Last edited by OAK; 12-07-06, 19:19.

      Comment


      • #4
        [QUOTE=OAK]Men jeg la merke til en ting, de store lagerne som holder senterstykket for spindelen på plass føles skikkelig hakkete når jeg dreier dem rundt.[QUOTE]
        Nei, jeg kjenner ikke det på mitt??
        Når det gjelder toleransene så var de superb på mitt, for å få lagrene på plass i bladholderne så måtte lagrene i frysen og bladholderne i stekeovnen og da smatt de akkurat på plass..
        Jeg ser nå at jeg får lassevis med pitch, i hvertfall +-12 grader(pitchmåleren min går bare til +-11) så jeg må kansje moderere pitchkurven min litt
        Last edited by ThomasB; 13-07-06, 07:06.
        Mvh
        Bjørn Tore Espevik

        Team Visa...

        Comment

        Working...
        X