Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg hadde tatt en sjekk på om disse radioene leveres med japansk eller engelsk software, siden radioer levert til det japanske markedet er med software deretter.
På en JR 9XII forandrer man stick mode via menyene, spiller ingen rolle om den kommer som mode 1, det tar rundt 10 sek å forandre den til mode 2 uten å skru en eneste skruen. Prisene hos Cyberheli er i Hong Kong Dollar da de ligger i Hong Kong. Japan er normalt dyrere enn HK og Taiwan. Mener jeg betalte ca $ 50,- i frakt for min 9XII som kom fra Cyberheli og den er 35 MHz
Var det ikke noen som nevnte at prisene på netbutikken, og det man faktisk betaler er us$, mens prisene som står på fakturaen til tollbehandling, ofte kan stå i HK$ (med samme tall beløp ).
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Bare kort innpå, har drevet en del med RC-bil, og når jeg skulle kjøpe meg ny radio for et par år siden til bil var det ikke anbefalt å kjøpe i utlandet pga radioen skulle være CE-merket ( hjalp vistnok ikke at det var riktig mHz, de kunne bli stoppet og returnert i tollen når de ikke hadde CE merke )
Jo og det er de om man kjøper i Østen, det er rett USD, men ikke de nevnte yen, feil av meg og det er noen som har opplevd at fakturaen lyder på hkd.
Softwaren kommer på engelsk men kun japansk bruksanvisning, er jo ikke noe problem, bare å laste ned...
40mhz hadde kanaler som ikke stod på den tillatte listen i norge når det gjelder rc, hva annet brukes i det bandet ?
Kanalene på senderen lå høyere enn de tillatte...
Husk nå at om du vil ha flere mottakere så må de også kjøpes fra utlandet... Jeg vet lite om rcbilradioer, men de har vel ikke så mange kanaler som er ønskelig til heli? Jeg bruker alle 8 på mine fuelhelier med governor voltspy og batt...
Har funnet en 9x2 synth med 4stk ds 8421 servoer og 10 kanals mottaker for 5700,- hos helikraft, er det noen som har brukt disse servoene i 50 size ?
drar 11kg på 0,19 sek, må da være i meste laget..
Riktignok endel dyrere enn fra japan, men er ihvertfall 35mhz.
Har funnet en 9x2 synth med 4stk ds 8421 servoer og 10 kanals mottaker for 5700,- hos helikraft, er det noen som har brukt disse servoene i 50 size ?
drar 11kg på 0,19 sek, må da være i meste laget..
Riktignok endel dyrere enn fra japan, men er ihvertfall 35mhz.
Det eneste er vel at strømforbruket blir stort !
- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment