Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei.
Noen som har prøvd autopilot til heli som funker?
Jeg skal bruke den i forbindelse med kameraunderstell.
Tenker da på en måte å kunne ta opp helien, for så å ta bilder.
greit å ha litt hjelp om det blåser litt..
Mvh Hans Idar Haldorsen
Hans Idar Haldorsen
Alta
Sceadu Evo 50
T-Rex 450 SE
E-starter
U Can Do 3D Elektro
Great Planes Revolver 50
Jeg har en general lazer stabilisator liggende (tilsvarende opplegg som FMA sin copilot) som du kan få for en 1000'lapp - god som ny
Den har en greie med fire infrarøde øyne som kan se varmesignaturen til horisonten. Den kalibreres i hover og kan da holde helikopteret level ved at den holder helikopteret i den stillingen som den ble kalibrert til. Når det blåser kan du forsovidt kalibrere den så den holder seg stille i vinden men hvis du snur på helikopteret må du kalibrere på nytt. Egentlig er den best for vindstille forhold hvor du kan kalibrere i hover på bakken og ta den høyt opp og aktivere.
Har du selv brukt denne? Tror du den vil være til nytte i forhold til hva den skal brukes til?
Har du en link til en webshop som selgere disse? Kunne tenke meg å lese litt om den stabilisator greia..
Mvh Hans Idar
Alta
Hans Idar Haldorsen
Alta
Sceadu Evo 50
T-Rex 450 SE
E-starter
U Can Do 3D Elektro
Great Planes Revolver 50
Har prøvd den litt og den funker den, men har ikke flydd med kamera siden forrige vinter så den har ikke blitt brukt. Den er veldig fin hvis det er rolige forhold og terrenget er rimelig flatt, da kan du kalibrere den og slå den på så står helikopteret rolig slik at du kan konsentrere deg om å få kamera i fokus hvis du bruker downlink. Denne dingsen her er også fin hvis man er nybegynner og skal over fra hovrefasen til foroverflyging fasen og trenger en mulighet til å rette opp helikopteret hvis det stokker seg litt
Hvis du trenger noe for å hjelpe deg å hovre i vind er nok ikke dette helt det du ser etter. Robbe har laget en ny en nå som kan holde helikopteret rolig i vind, men den fungerer bare opp til noen få meters høyde så vidt jeg vet. Ellers er det noe som heter Carvec som sikkert er midt i blinken for deg, men den koster vel ca. 10-20.000 kroner.
Mer info om den jeg har kan du finne på http://www.general-laser.at/
Gå på engelske sider, produkter og helikopter produkter og du får den opp. Du kan også søke litt på internett.
Finn noen skikkelig gode F3C-blader, finn riktig utveksling på hode, riktige padlere og sett opp helikopteret med myke dempere. Det er autopilot over alle autopiloter....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment