Unconfigured Ad

Collapse

Flyr damer helikopter, evt generell RC?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • halvorsen82
    • Aug 2006
    • 79

Flyr damer helikopter, evt generell RC?

FInnes det damer her på forumet, evt som flyr helikopter? Eller er dette et komplett guttestyrt område?

og litt på siden:
    Hvorfor ser alle RC sider helt harry ut? eller for jævlig ut? :P ikke ment som kritikk til noen spesifikke, men det trengs store oppussinger mange steder. Blir nestne litt kritisk til å bestille noe fra en side som ligner boss-spannet under vasken min:P *sagt litt på fleip så klart*
  • TapZ
    • Oct 2005
    • 711

Originally posted by halvorsen82
    Hvorfor ser alle RC sider helt harry ut? eller for jævlig ut? :P ikke ment som kritikk til noen spesifikke, men det trengs store oppussinger mange steder. Blir nestne litt kritisk til å bestille noe fra en side som ligner boss-spannet under vasken min:P *sagt litt på fleip så klart*
    Elefun.no er etter min mening en av de beste rc-shop'ene på nettet og har meget fine nettsider.
    Frank Thingelstad
    2050 Jessheim

Comment

• halvorsen82
      • Aug 2006
      • 79

hehe.. joa, den er noe av det bedre. Skal ikke nekte på det. Kanskje jeg skulle tjent meg flesk på å fikse RC nettshopper:P HAdde jeg bare hatt tid

Men ingen som kjenner damer som flyr asså?

Comment

• esmel
        • Dec 2004
        • 2830

Originally posted by halvorsen82
        hehe.. joa, den er noe av det bedre. Skal ikke nekte på det. Kanskje jeg skulle tjent meg flesk på å fikse RC nettshopper:P HAdde jeg bare hatt tid

Men ingen som kjenner damer som flyr asså?
        Jeg syntes nesten det er best at de ikke flyr for da vet de ikke hvor mye tinga egentlig koster hehe Hvis dama hadde flydd hadde jeg antagelig ikke hatt råd til å fly selv hehe
        Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• halvorsen82
          • Aug 2006
          • 79

hehe.. bra svart Men synes det hadde vært kult med damer i hobbyen. Ut med damen og leke heli. Da skjønner jo hun bedre hva vi driver med, og hvorfor!

Comment

• Tintin
            • Jan 2005
            • 4631

Comment

• esmel
              • Dec 2004
              • 2830

Er vi flinke nok til å legge til rette for det da?
              Kvinnfolk er sosiale vesner, fra andre aktiviteter vet jeg at kvinnfolka ikke blir med med mindre det er flere av de... det må jo være sosialt... Min erfaring er at noen er flinke, de kaster seg med på alt som virker spennende, men så faller de fra fordi andre ikke tar steget å joiner. De gidder liksom ikke drive med det "aleine" (les. ingen andre kvinnfolk som er med). Og blir det for mange av de på et sted så lager de klikker, for det er jo mye mer spennende enn noen form for hobby...

Men ja, jeg er enig. Det hadde ikke vært meg i mot om det var med flere kvinnfolk. Det hadde gjort det hele mer familievennlig. Er jo begrenset hvor mange laaange dager du får madamen til å sitte stille å se på noe som gjerne flyr fort, ser lite ut og av og til blir borte i jorda / skogen...
              Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• halvorsen82
                • Aug 2006
                • 79

hehe... SÅNNE damer er jeg ute etter i denne sporten:

*sleike meg rundt munnen*

Comment

• Tintin
                  • Jan 2005
                  • 4631

Vet ikke om alle disse flyr...

Comment

• Psyko-lefse
                    • Feb 2004
                    • 1438

Kanskje dette forumet også skulle hatt en babes-tråd?
                    De trenger nødvendigvis ikke å fly RC
                    Morten Smøraas

Comment

• halvorsen82
                      • Aug 2006
                      • 79

hehe... hadde jo vært mulig, men mest kult MED RC

Comment

• Rune
                        • Feb 2003
                        • 38

EN billedserie fra nylig avholdt VM F3J http://www.rcmklub.sk/wcf3j2006/?&item=17&album=503

Rune

Comment

• Tom Erik
                          • Feb 2004
                          • 1601

Originally posted by Rune
                          EN billedserie fra nylig avholdt VM F3J http://www.rcmklub.sk/wcf3j2006/?&item=17&album=503
                          Til info så er hun fra Sverige min samboer Men, det blir dessverre alt for lite flyving...
                          Tom Erik Smedal
                          www.artistic3D.net
                          www.photopia.no

Comment

• Rune
                            • Feb 2003
                            • 38

Lite flyving er ikke noe unskylding. Vi har fast trening hver torsdag i porsgrunn og er som regel tilstede hver lørdag og søndag. Alle er hjertelig velkommen

Comment

Working...