Unconfigured Ad

Collapse

ene rotorbladet går raskere en det andre??Blade CX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mEhE
    • Aug 2006
    • 88

ene rotorbladet går raskere en det andre??Blade CX

har klart og lime på stab stanga med lynlim..så jeg kan flyge til jeg for nye deler.(er bestilt)
    har flyvd en stund ,var selfølgelig ikke helt stabilt men det gikk.
    men nå har det skjedde noe annet som jeg ikke finner utav..
    det øverste rotorbladet går mye saktere en det nede.. og helikopteret bare snurrer til den en sida...
    det har ikke vært slik før..har prøvd og stille på kontrollen\radioen til ingen nytte..kan jeg ha satt bladene feil vei? eller det er vel ikke mulig?
    hva nå??
    Edit: var vist ikke værre en en brukerfeil,startet det opp på nytt så fungerte slik det skulle....så denne tråden kan egentlig slettes!
    Last edited by mEhE; 26-08-06, 16:28.
  • Alfalfa
    • Jul 2002
    • 988

Originally posted by mEhE
    har klart og lime på stab stanga med lynlim..så jeg kan flyge til jeg for nye deler.(er bestilt)
    har flyvd en stund ,var selfølgelig ikke helt stabilt men det gikk.
    men nå har det skjedde noe annet som jeg ikke finner utav..
    det øverste rotorbladet går mye saktere en det nede.. og helikopteret bare snurrer til den en sida...
    det har ikke vært slik før..har prøvd og stille på kontrollen\radioen til ingen nytte..kan jeg ha satt bladene feil vei? eller det er vel ikke mulig?
    hva nå??
    Edit: var vist ikke værre en en brukerfeil,startet det opp på nytt så fungerte slik det skulle....så denne tråden kan egentlig slettes!

Begynnte å lure på om du hadde spist sokkene dine, helt til jeg fikk med meg at heliet ditt hadde kontraroterende rotor, hehe!
    Hadde du hatt single disc så hadde det vært veldig spesiellt!

Bra det løste seg!

Comment

Working...