Unconfigured Ad

Collapse

BRRRR..........vinter snart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nsandem
    • Jul 2006
    • 51

...Ja det var mange gode seriøse meninger...takk takk (derfor er dette forumet så bra). Men jeg går for en "handywarmer", da det er trekken/vinden jeg ikke vil ha på mine små fingrere.
    40 år og "ROOKIE"
    Raptor 50 SE/Hyper 50

Comment

• Tintin
      • Jan 2005
      • 4631

Så lenge radioen er skapelig varm burde det ikke være noe kondensproblem på denne. Min dugger kun på vinduet, ikke på sidene inni eller på radioen. Med varmere holder man en lunk der. Det vil fortsatt dugge på vinduet men dugg legger seg bare på ting som er kaldt så....
      Ettersom man ikke kan se gjennom vinduet pga dugg kommer jeg nok til å prøve å dekke det til for å unngå kondensdannelsen der. Da må man bare være cool og ikke være så nervøs at man blir klam i henda og problemet er løst

Comment

• Lorents
        • Mar 2006
        • 348

Det var dessverre ikke alltid like lett å holde radioen varm forrige vinter

Nå er jeg så "helidg" at jeg flyr med tomlene, så jeg endte opp med å bruke hansker hvor jeg klippet av litt av tommelen og pekefingeren for å få kontakt med stikkene og idle up + throtle hold.

Skulle ønske noen begynte å lage radioer med innebygget varmekabler eller noe sånt
        Hvor er lipoen din a?

www.airheads.no
        www.bmk-rc.com/

Comment

• Tintin
          • Jan 2005
          • 4631

Jeg kjøpte vanter uten fingertupper på XXL i fjor for en snau hundrings, det funker når det er skikkelig kaldt. Fikse avd. Abu tror jeg. Finner dem ikke på lista nå.
          Du får kjøpe sokker med varmekabler og legge dem på radioen

Comment

Working...