Må mann ha ledig kanal for og bruke gv-1? har mx 12. Venter på raptor titan og trenger gode råd.
Unconfigured Ad
Collapse
gv-1
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by svein fredrikstadMå mann ha ledig kanal for og bruke gv-1? har mx 12. Venter på raptor titan og trenger gode råd.- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZ -
Originally posted by ehagaDu må minst ha 1 kanal ledig, men aller helst 2.
Manualen finner du her: http://manuals.hobbico.com/fut/gv-1-manual.pdf
Så er det bare å fordype segComment
-
Joda - stemmer nok det. Men da er det stikka som "skrur på" GV-1, og du vil ikke få forskjellig turtal når du går fra Normal, idle 1 og idle 2.
Min har jeg satt opp med med bruk av to kanaler. Da har jeg egen bryter (eks. gear) for å skru av og på, og i tillegg benyttes "idle"-bryter for å styre turtallet på tre forskjellig nivå.- Erik -
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZComment
-
Man trenger vel strengt tatt ikke så mange turtall å fly på....hvor ofte veksler man mellom tre turtall under en flyging....og hva er evt grunnen til det?
Ett for normal-mode og ett for røffere flyging burde holde i masser egentlig.....og mindre å holde styr på blir det også.Anders Bruneberg
RaufossComment
-
Comment
-
Originally posted by HolgerMan trenger vel strengt tatt ikke så mange turtall å fly på....hvor ofte veksler man mellom tre turtall under en flyging....og hva er evt grunnen til det?
Ett for normal-mode og ett for røffere flyging burde holde i masser egentlig.....og mindre å holde styr på blir det også.- Erik -
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment